اعضای هیات امنای خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب شدند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دکتر محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در احکامی جداگانه علی اکبر اشعری، محسن پرویز، محسن مومنی شریف، عادل پیغامی، علیرضا قزوه، محمدرضا محمدخانی، مریم جدلی، علی محمد مودب، سیدمحمود اسلامی، علی رمضانی و یاسر احمدوند را به عنوان اعضای جدید هیات امنای خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از خبرگزاری برنا؛  در متن حکم «نظر به مراتب علمی و سوابق ارزشمند فرهنگی جناب­عالی، به استناد ماده 10 اساسنامه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، به موجب این حکم به مدت سه سال به عنوان «عضو هیأت امنای موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران» منصوب می ­شوید.

امید است در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی با حضور موثر و فعال، به رشد فرهنگی جامعه در مسیر شکوفایی استعدادها و گسترش معنویت و دانش یاری رسانید و با بهره­ گرفتن از توان و ظرفیت داخل و بیرون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تحقق اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.

ضرروت دارد هیئت امنا به عنوان رکن سیاست­گذاری موسسه با اتخاذ سیاست­‌هایی در احیاء و تسهیل­‌گری نشر حرفه ­ای و کتاب، تحول اقتصاد فرهنگ در چارچوب مأموریت­‌ها، آراستن و تجهیز مؤسسه به فن­آوری نو و نوآورانه، چابک ­سازی اداری و تشکیلاتی کوشا باشد. همچنین انتظار می­‌رود با در پیش گرفتن رفتار همدلانه با اهالی فرهنگ و ادبیات، موسسه‌­ای درخور برای تبدیل ایده ‌ها به حقیقت بنا شود.

امید است با اتکال به خداوند متعال و حضور موثر و راهگشای تان و همکاری سایر اعضای محترم هیأت امنا، تحقق این اهداف به گونه­‌ای مطلوب فراهم شود. ان­شاءالله»

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
برنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا