راه‌اندازی مجموعه‌های آینده روشن با محوریت نخبگان در دانشگاه‌ها

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: قرار است مجموعه‌های آینده روشن با محوریت نخبگان در دانشگاه‌ها شکل گیرد تا در مورد مسائل و مشکلات کشور همفکری کرده و راهکار پیدا کنند .

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی  درباره برنامه نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها برای جذب و حفظ نخبگان گفت: بحث نخبگان یکی از مباحث مهم در مراکز آموزش عالی و مراکز عمومی کشور است.

وی ادامه داد: نخبگان سرمایه‌های اصلی و مهم کشور ما هستند و به نوعی نخبگان کسانی هستند که قرار است بار اداره کشور برعهده آنها قرار داده شود، فعالیت‌های زیادی برای نخبگان انجام شده است ولی قطعاً کافی نبوده است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها افزود: مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد ملی نخبگان و مجموعه‌هایی از این دست، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کارهای خوبی در زمینه نخبگان انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: اما باید جریان جدی تری برای مراقبت و محافظت از نخبگان ایجاد شود، فرصتی برای شنیدن صحبت‌های نخبگان، هویت سازی و مرتبط شدن نخبگان با هم دیگر، ارائه مسائل کشور به نخبگان و حمایت از آنها در قالب دوران رشد در جریان نخبگی، به وجود آید.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها افزود: نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها نیز در کنار دستگاه‌های دیگر تلاش‌هایی در این زمینه انجام داده است.

وی افزود: برای رتبه‌های برتر کنکور سال‌های ۹۹و ۱۴۰۰ برنامه ریزی هایی شد و قرار است مجموعه‌های آینده روشن با محوریت نخبگان در دانشگاه‌ها شکل گیرد تا در مورد مسائل و مشکلات کشور همفکری کرده و راه حلهایی پیدا کنند. دستگاه‌ها نیز قرار است برای حل مسائل به کمک آنها بیایند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا