اعلام تغییر رویکرد دریافت مجوز برای نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مد و لباس

انتشارات موفقیت‌شناسی

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، طی اطلاعیه‌ای روند دریافت مجوز برای برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مد و لباس ایرانی ـ اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اعلام کرد: به استناد بند (۲۱) ماده (۲) قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوب ۱۲/۱۲/ ۱۳۶۵ مجلس شورای اسلامی، این کارگروه در رویکردی تخصصی اعلام کرد: مجوز برگزاری نمایشگاه و جشنواره مد و لباس ایرانی ـ اسلامی صرفا با هدف نمایش آثار برای موسساتی که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه فعالیت دریافت کرده­‌اند و بند برگزاری جشنواره و نمایشگاه های مد و لباس ایرانی ـ اسلامی در اساسنامه آنها وجود داشته باشد، صادر خواهد شد.

مجریان برگزاری این رویدادها که مایل هستند همراه با نمایش آثار، کارهای تولید شده خود و شرکت‌کنندگان را برای فروش در نمایشگاه و جشنواره عرضه کنند، می بایست علاوه بر اخذ مجوز برگزاری رویداد از کارگروه هماهنگی‌های لازم به منظور فروش آثار را از اتحادیه مربوط و تأییدیه مکان را نیز از اداره اماکن ناجا اخذ کنند.

بدیهی است کارگروه همچنان حمایت خود را از برگزاری رویدادهای طرح و طراحی محور در عرصه مد و پوشاک ادامه خواهد داد و در صورت وجود موانع، با هماهنگی ادارات کل صمت استان ها زمینه نظارت بر رویدادها و نمایشگاه ها را فراهم خواهد کرد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا