شورای عالی جوانان به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از تشکیل شورای عالی جوانان به ریاست رئیس‌جمهور در هفته جوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، وحید یامین‌پور در صفحه توئیتر خود نوشت: «در این هفته، بعد از ۹ سال، شورای عالی جوانان به ریاست رئیس‌جمهور محترم تشکیل خواهد شد.»

وی همچنین افزود: «در هفته جوان (۲۱ الی۲۷ اسفند) به همت همکاران و سازمان‌های مردم نهاد جوانان در هر استان بیش از ۱۰۰ برنامه برگزار خواهدشد. در ۱۵۰ شهرستان نیز جشن بزرگ میلاد حضرت علی اکبر (ع) و تقدیر از جوانان برتر برگزار خواهدشد. قرن جدید را با یاد اهل‌ بیت و با تکریم جوانان مومن تلاشگر آغاز خواهیم کرد.» 

شورای عالی جوانان از جمله نهادهای موجود در حکومت ایران است که زیر نظر رئیس‌جمهور ایران اداره می‌شود که وظیفه‌ برنامه‌ریزی و رسیدگی به امور جوانان را برعهده دارد.  

رشد متعادل و همه‌جانبه شخصیت جوانان بر اساس اصول، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تأمین نیازهای فکری، اجتماعی، جسمی، روحی و تلطیف و هدایت عواطف و احساسات جوانان،  فراهم کردن زمینه‌های مشارکت جوانان در حیات اجتماعی و پیشبرد جامعه و دفاع از وطن جمهوری اسلامی ایران و حفظ و تقویت نشاط و شادابی جوانان در جهت عظمت و سربلندی ایران اسلامی از جمله اهداف و رسالت‌های این شورا محسوب می‌شود.  

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا