تشریح تسهیلات قبول شدگان آزمون سراسری حافظان قرآن کریم

مدیر آموزش و سنجش حفظ سازمان دارالقرآن الکریم گفت: حافظانی که در آزمون سراسری قرآن کریم قبول شوند، امتیاز هنری می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر آموزش و سنجش حفظ سازمان دارالقرآن الکریم می‌گوید: کسانی که در هفدهمین دوره آزمون‌ حافظان قرآن کریم شرکت کرده اند، چنانچه رتبه‌ای در آزمون کسب کنند، از هم ترازی با مدرک تحصیلی، امتیاز در آزمون‌های استخدامی، برخورداری از تحصیلات رایگان در دانشگاه‌های سراسری کشور و ارتقای درجه شغلی در دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که حافظان مشغول به فعالیت هستند، برخوردار می شوند.

به گفته رمضانی بر اساس مصوبه سال گذشته شورای انقلاب فرهنگی و ابلاغ رئیس جمهور، حافظانی که موفق به دریافت مدرک شوند از امتیاز درجات هنری نیز برخوردار خواهند شد.

پاسخنامه‌های آزمون‌ حافظان قرآن کریم به صورت سیستمی بررسی و ارزیابی می‌شود و احتمالاً تا انتهای خرداد نتایج آزمون در مرحله اول اعلام می‌شود.

به گفته رمضانی، افرادی که در آزمون مرحله اول حد نصاب کامل را کسب کنند این مجوز را دارند که در آزمون مرحله دوم که در مردادماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد، شرکت کنند و افرادی که در مرحله دوم قبول شوند، مدرکشان با امضای رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و وزیر ارشاد صادر و به استان خودشان ارسال خواهد شد.

گفتنی است هفدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در  روز جمعه۲۳ اردیبهشت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور حافظان قرآن کریم در سطوح مختلف برگزار شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا