درباره جزئیات جشنواره کتاب سال دانشگاهی

انتشارات موفقیت‌شناسی

فراخوان بیست‌وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی توسط مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، بیست‌وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی با هدف بررسی کتاب‌های منتشرشده در حوزه نشر دانشگاهی و ترغیب نویسندگان و مترجمان به تولید آثار فاخر و منابع علمی مورد نیاز جامعه علمی و دانشگاهی کشور توسط مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

عضو هیأت علمی‌بودن یکی از مؤلفان و مترجمان در یکی از دانشگاه‌های کشور، انجام چاپ اول کتاب در یکی از سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰؛ ارسال فایل الکترونیکی متن اصلی کتاب‌های ترجمه‌ای، ارسال شرح حال علمی پدیدآورندگان علمی و ارسال دو نسخه از هر کتاب از شرایط ارسال آثار به دبیرخانه بیست‌وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی است.

این جشنواره در گروه‌های تخصصی کشاورزی و محیط زیست، فنی و مهندسی، علوم اجتماعی و رفتاری، علوم انسانی، معماری و هنرهای زیبا، علوم پایه، پزشکی و دامپزشکی و بخش بین‌الملل (کتاب‌های غیرفارسی و کتاب‌های فارسی نویسندگان خارجی) برگزار می‌شود. بخش ویژه جشنواره به کتاب‌هایی تالیفی در حوزه تولید، حمایت از تولید و تولید دانش‌بنیان اختصاص دارد.

بر اساس اعلام دبیرخانه بیست‌وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی، آخرین فرصت ارسال آثار تا پایان خرداد ۱۴۰۱ و آئین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان همزمان با هفته پژوهش و فناوری است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان شانزدهم، مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸۸۰۰۱۰۸-۸۸۰۰۹۳۳۶ و ۸۸۰۱۲۰۷۶ تماس بگیرند. 

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا