تخصیص ۵۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به استان تهران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال ۵۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به استان تهران اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حشمت اله عسگری گفت: اختصاص این تسهیلات فرصتی مناسب برای جهش و رونق اقتصادی استان تهران است و مدل و مبنای توزیع و همچنین سرمایه گذاری صورت گرفته از این تسهیلات باید به صورت عادلانه و براساس ظرفیت‌های شهرستان‌ها و همچنین لحاظ نمودن شاخص‌های اقتصادی همچون نرخ بیکاری صورت پذیرد تا حداکثر استفاده از این تسهیلات به نفع مردم محقق شود.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، استان تهران در زمینه ایجاد و شکوفایی طرح‌های دانش بنیان از ظرفیت بالایی برخوردار است و این مهم نیازمند نگاه مدیران و حمایت جدی‌تر آن‌ها از این طرح‌ها است.

او گفت: مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال به بنیاد برکت،۱۵ هزار میلیارد ریال بنیاد علوی، ۲ هزار میلیارد ریال بسیج سازندگی، هزار میلیارد ریال ستاد کل نیرو‌های مسلح، ۱۰ هزار میلیارد ریال آستان قدس رضوی،۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بنیاد شهید و امور ایثارگران و ۶ هزرار و ۷۰۰ میلیارد ریال به سایر دستگاه‌های اجرایی اختصاص یافت.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا