انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی با دانشگاه لیسبون

انتشارات موفقیت‌شناسی

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی با دانشگاه لیسبون پرتغال امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی و دانشکده معماری دانشگاه لیسبون پرتغال با حضور معاونان پژوهشی و آموزشی، ریاست پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری و مدیر گروه پژوهشی معماری و منظر شهری امضا شد.

دکتر ایرج فیضی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی گفت: این تفاهم‌نامه در راستای شبکه‌سازی و گسترش زمینه‌های همکاری پژوهشگاه منعقد گردیده است و در ادامه همکاری مشترک با دانشگاه لیسبون در برگزاری سمپوزیوم «بازآفرینی شهری و تحلیل فضایی» که در اسفندماه ۱۳۹۸ برگزار گردید، عملیاتی شد. هدف از این تفاهم‌نامه شبکه‌سازی، ظرفیت‌سازی برای انجام پژوهش‌های بین‌المللی، انجام برنامه‌های ترویجی(نشست‌ها ، کارگاه‌های آموزشی …) و همچنین تولید محتوای علمی مشترک است.

دکتر حمید رمضانی، مدیر گروه پژوهشی و نماینده اجرایی پژوهشگاه نیز تأکید کرد: بر اساس ظرفیت‌ها و زمینه‌های پژوهشی و مطالعاتی پژوهشگاه و دانشکده معماری، برنامه‌های پژوهشی و ترویجی متنوعی در دست تهیه است. با توجه به تجربه موفق همکاری مشترک پیشین، امید آن می‌رود که این تفاهم‌نامه بستر مهمی برای هم افزایی و اشتراک ظرفیت‌های دو طرف خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی، در جریان امضای این تفاهم‌نامه، پیام کارلوس دیاش، رئیس دانشکده معماری دانشگاه لیسبون و فرانسیسکو سردورا، نماینده اجرایی این دانشکده در این تفاهم‌نامه به ریاست پژوهشگاه تقدیم شد. دکتر فیضی ابراز امیدواری کرد تا بزودی با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه، زمینه‌های بیشتر همکاری و تبادلات علمی بین ایران و پرتغال فراهم شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا