خلخال میزبان هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر شمال غرب کشور خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: پوستر هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خلخال ویژه استان‌های شمالغرب کشور رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله بحرالعلومی گفت: با هدف زمینه سازی برای اجرای جشنواره‌ها در طول سال، تابستان امسال جشنواره تئاتر منطقه شمال غرب کشور با حضور هنرمندانی از استان اردبیل و چهار استان کشورمان و به میزبانی شهرستان خلخال برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مراسم رونمایی پوستر هشتمین جشنواره تئاتر منطقه شمالغرب کشور گفت: اجرای نمایش‌های هفتمین دوره از جشنواره تئاتر خلخال که سال گذشته با وجود حاکمیت شرایط کرونایی بر جامعه برگزار شد از لحاظ فرم، محتوا و شکل بسیار برتر و بهتر از جشنواره‌های اجرا شده در سال‌های گذشته این شهرستان بوده است.

بحرالعلومی جایگاه خلخال در هنر نمایشی و تئاتر را خوب عنوان کرد و گفت: این شهرستان در حال رسیدن به جایگاه ویژه نمایش در سایه همت و همکاری گرو‌های هنری و نمایشی است.

در پایان مراسم با حضور استانی و شهرستانی، هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر خلخال از پوستر هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خلخال ویژه استان‌های شمالغرب کشور با شعار تئاتر، نگرش مثبت، جامعه ایده آل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و در راستای تقویت و اعتلای هنر نمایش رونمایی شد.

این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد‌های هنری با هدف ارج نهادن به هنر انسانی تئاتر و برای تقویت و اعتلای این هنر و رونق اجرای عمومی تئاتر در میان هنرمندان و با رویکرد آموزش تا اجرا در مهرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا