سرمربی تیم‌ملی فوتبال: نیمکت تیم ملی را واگذار نمی‌کنم

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اسکوچیچ در واکنش به اخباری مبنی بر انتخاب جایگزین برای او، اعلام کرد که به هیچ عنوان جایگاهش را واگذار نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، دو دستگی در تیم‌ملی فوتبال از دیروز و استوری اینستاگرامی بازیکنان تیم‌ملی نمایان شد. ابتدا سردار آزمون، بیرانوند، وحید امیری، حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده و جمعی از بازیکنان جوان تیم‌ملی در حمایت از اسکوچیچ متنی را در اینستاگرام منتشر کردند که بازیکنان تیم‌ملی خواهان حفظ مربی کروات تا جام جهانی هستند. با این حال بازیکنان باتجربه‌تر تیم‌ملی یعنی علی جهانبخش، مهدی طارمی، سعید عزت‌اللهی، کریم انصاری‌فرد و… این موضوع را تکذیب کردند.

در همین راستا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ملی در پستی اینستاگرامی به این دو دستگی واکنش نشان داد. او نوشت درباره این موضوع نوشت:

“ظاهرا گروهی حداکثر تلاششان را برای کنار گذاشتن من از تیم‌ملی به کار بسته‌اند. ضمن تبریک بابت پشتکارشان، پیامی شفاف و صریح برایشان دارم: من زمانی هدایت تیم‌ملی را برعهده گرفتم که احتمال حذف از جام جهانی بسیار زیادی بود و عده کمی باور داشتند می‌توانیم به قطر صعود کنیم. من سخت تلاش کردم و ثابت کردم ظرفیت انجام این کار را دارم. در برابر تمام توهین‌ها و فشارها مقاومت کردم و نشان دادم می‌توانم از پس تمام این موقعیت‌ها برآیم. به لطف تلاش تک تک اعضای تیم‌ملی سریع‌ترین صعود تاریخ آسیا را رقم زدیم اما شایستگی‌ها و نقش من و کادر فنی در این موفقیت غیرقابل انکار است. به خودم، نتایجم، تصصمیماتم و مقاومتم در برابر لجن‌پراکنی‌ها افتخار می‌کنم. مستحق آن هستم که همرا تیمم به این جام جهانی بروم و آرامش لازم برای مهیا کردن تیمم به بهترین نحو را داشته باشم. آرامشی که اکنون برقرار نیست اما یکدلی از این موقعیت نیز گذر خواهیم کرد. هیچ کس به اندازه من برای این جام جهانی انگیزه ندارد، خصوصا بعد از سختی‌هایی که از سر گذرانده‌ام. بنابراین به هیچ وجه، هیچ قصدی برای واگذاری جایگاهم ندارم.

گروهی از بازیکنانم در شبکه‌های اجتماعی حمایتشان را از من نشان دادند و از تمامشان قلبا تشکر می‌کنم اما بهتر این بود چنین کاری انجام نمی‌شد. همچنین، گروهی دیگر از بازیکنانم لزومی برای این کار ندیدند که آن هم برایم قابل احترام است چرا که هیچ نیازی به چنین کارهایی نیست. چیزی که اکنون بیش از همیشه بدان نیازمندیم اتحاد و یکدلی است؛ چه از درون و چه از بیرون باید شکل یک تیم را داشته باشیم. برای بازیکنان مهم‌ترین موضوع باید تمرکز روی کارشان باشد و این که برای کشورشان از جان مایه بگذارند و درگیر موضواعات خارج از تخصص‌شان نشوند. بازیکنان تیم‌ملی نباید در هیچ موضوع دیگری که خارج از حوزه مسئولیت‌شان است دخالت کنند.

اما کسانی که سعی می‌کنند با گل‌آلود کردن آب، ماهی بگیرند و من را زیر سوال ببرند، کسانی که توانایی‌های خود را زیاد دست بالا گرفته‌اند اما نتایج گذشته‌شان قابل دفاع نیست و کسانی که سعی دارند حقیقت را نادیده بگیرند یا تحریف کنند، باید فکری دوباره کنند. در فوتبال هیچ استدلالی قوی‌تر از نتایج کسب شده وجود ندارد و نتایجی که من کسب کرده‌ام خود گویاست.

در مقام سرمربی تیم‌ملی، با تک تک سلول‌های وجودم برای دفاع از منافع تیم‌ملی و ایرانیان خواهم جنگید. هیچ‌گاه تمرکزم را روی چیزهایی که از کنترلم خارج بوده‌اند نگذاشته‌ام و اکنون هم رویکردم همین است، بنابراین اجازه نمی‌دهم شایعات تمرکز من و تیمم را به بریزد.”

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا