طیبه عزت‌اللهی: ۶۰ کارگاه آموزشی در حوزه مد و لباس برگزار خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

مدیر بخش آموزش یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس از برگزاری بیش از ۶۰ کارگاه آموزشی و سمینار تخصصی در حوزه مد و لباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، طیبه عزت‌اللهی، مدیر بخش آموزش یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر در گفت‌گویی رادیویی درباره جایگاه آموزش در حوزه مد و لباس، اظهار کرد: جشنواره‌ها نباید فقط جنبه نمایش داشته باشند بلکه باید فرصتی را ایجاد کنند تا علاقه‌مندان کنار هم قرار بگیرند. با همین نگرش است که یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر به حوزه آموزش هم پرداخته است. آموزش به صورت گسترده تعریف شده که فقط دانشگاهی و آکادمیک نباشد و از تجربه زیستی افرادی که در این حوزه فعالیت کردند هم استفاده شود.

عزت‌اللهی در ادامه بیان کرد: در یازدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر بیش از ۶۰ کارگاه آموزشی و سمینارهای تخصصی در حوزه مد و لباس داریم. نگرش متفاوتی که این بار در این دوره از جشنواره ایجاد شده این است که در طراحی لباس، پارچه و حوزه پوشاک یک ساختارشکنی ایجاد شود و حوزه‌های مختلف و مطالعات میان رشته‌ای وارد آموزش‌ها شود، به طوری که تاریخ‌نگاری حوزه پوشاک و مستندسازی آن مورد توجه قرار بگیرد.

مدیر بخش آموزش یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس خاطرنشان کرد: به هرحال ما کشوری هستیم که بیشینه تاریخی گسترده داریم. تنوع فرهنگی ایران گنجینه بی‌نظیری است که باید از آن بهره‌مند شویم، آن را ثبت کنیم و از منظرهای مختلف مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

لازم به یادآوری است؛ یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباش فجر از هجدهم تا بیست‌وچهارم تیرماه در «گالری هفتا» واقع در برج میلاد برگزار می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا