موفقیت فیلم‌ساز گیلانی در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی

«تی یَره» از تولیدات دفتر انجمن سینمای جوان رودبار موفق به کسب تندیس و جایزه بهترین دستاورد فنی در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی شد.

 به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : فیلم کوتاه «تی یَره» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی مهربان و تهیه کنندگی وحید کشاورز، موفق به دریافت بهترین فیلمبرداری شد.

رضا ثقتی با اشاره به اینکه محسن نجفی مهری فیلمبردار این فیلم کوتاه بود افزود: «تی‌یَره» وسیله روغن‌گیری زیتون است و در این فیلم در بازی کودکان پاره می‌شود، کودکان این فیلم می ترسند ماجرا را به مادر بگویند چرا که مادرشان نوبت روغن‌گیری گرفته است.

وی با بیان اینکه «تی یَره » در انجمن سینمای جوان رودبار تهیه شده است گفت: این فیلم کاندیدای دریافت چند جایزه از سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران هم شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: «تی یَره» پیش از این در بخش ملی و همچنین بخش بین الملل سی و چهارمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، دوازدهمین جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران(ایسفا)، سیزدهمین جشنواره فیلم های ورزشی ایران، فیلم کوتاه کرنر و هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن، حضور داشته است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
خبرگزاری صدا و سیما

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا