آروین جمالی به جمع داوران فدراسیون جهانی شطرنج پیویست

انتشارات موفقیت‌شناسی

رئیس هیأت شطرنج استان همدان گفت: آروین جمالی داور فعال و خبره شطرنج همدان در سمینار داوری فیده (فدراسیون جهانی شطرنج) شرکت کرد و توانست نمره قبولی را کسب کند و به طور رسمی در جمع داوران فدراسیون جهانی شطرنج قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، امیر عرفان هاشمی، با اعلام این خبر و عرض تبریک به داور همدانی بابت کسب عنوان داوری فیده، اظهار کرد: آروین جمالی در امر داوری جزو افراد برتر و پرتلاشی است که قطعاً پیشرفت‌های بیش‌تری در انتظار اوست و تاکنون بسیار درخشان ظاهر شده است.

وی افزود: سطح داوری همدان طی سال‌های اخیر با رشد و توسعه روبرو شده و قطعاً تلاش‌های داوران شناخته‌شده و برتر همدان موجب افزایش روزافزون دانش داوری در استان خواهد شد.

رئیس هیأت شطرنج استان همدان تصریح کرد: داوران برتر و پرتلاش شطرنج در اقصی نقاط کشور زیر ذره‌بین کمیته داوران فدراسیون شطرنج هستند و نحوه قضاوت‌هایشان مورد بررسی و نظارت قرار خواهد گرفت.

هاشمی در پایان با بیان این‌که داوری در شطرنج کار راحتی نیست و بسیار دشوار است، گفت: افزایش داوران بین‌المللی شطرنج همدان و هم‌چنین علاقه داوران جوان استان به حضور در میادین شطرنجی نشان می‌دهد مسیر داوری در استان با توجه به بودجه محدودی که در اختیار هیات‌های ورزشی است به بهترین شکل ممکن پیش می‌رود و امیدواریم بتوانیم از این قشر زحمتکش حداقل حمایت‌های لازم را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، آروین جمالی داور فعال شطرنج همدان توانست عنوان ارزشمند داوری فیده را کسب کند و در زمره‌ی داوران بین‌المللی شطرنج قرار بگیرد؛ وی طی سال‌ها حضور در عرصه‌های مختلف رشته شطرنج توانست در داوری نیز به موفقیت دست پیدا کند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا