تشریح چشم‌انداز ارزهای دیجیتال

انتشارات موفقیت‌شناسی

یک مدرس دانشگاه گفت: با گسترش روزافزون فناوری و استقبال عمومی از رمزارزهای دیجیتال در دنیا پیش‌بینی می‌شود که به‌مرور دولت‌ها و مؤسسات خصوصی رمزارزها را به رسمیت بشناسند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، امیر حسن‌پور، اظهار کرد: باتوجه‌به گسترش رمزارزها در جوامع مختلف، دولت‌ها به فکر تدوین مقررات تخصصی در این حوزه هستند تا بازار ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاری امن‌تر کنند و از قابلیت استفاده آن برای جرایم سایبری بکاهند.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم وجود تاریخچه ثابت شده نمی‌توان پیش‌بینی دقیق دراین‌خصوص ارائه کرد اما به نظر می‌رسد در آینده‌ای بسیار نزدیک صنعت ارزهای دیجیتال رشد بسیار زیادی خواهد کرد، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود مدل‌های خلاقانه‌تر با مکانیزم‌های بهتر از حالت فعلی به وجود خواهد آمد که قطعاً تأثیر شگرفی در سبک زندگی انسان‌ها خواهد داشت اما هرچه که هست در دهه پیش رو مشخص خواهد شد که آیا رمزارزهای دیجیتال می‌توانند انقلابی در اقتصاد دنیا به وجود آورند یا خیر؟

حسن‌پور با بیان اینکه بسیاری از افراد سودجو از طریق رمزارز وعده ثروت یک‌شبه می‌دهند، اضافه کرد: درست است که سرمایه‌گذاری در رمزارز ممکن است درآمدی بیشتر از بورس، اوراق بهادار یا صندوق سرمایه‌گذاری داشته باشد اما نباید فریب این وعده‌ها را خورد.

این مدرس دانشگاه اضافه کرد: اولین گام برای ورود به چنین بازارهایی، داشتن اطلاعات کافی دراین‌خصوص است که فقط از طریق آموزش‌های کافی امکان‌پذیر است چون سرمایه‌گذاری در هر طرحی مستلزم تخصص در آن بازار است.

وی با بیان اینکه بدون داشتن اطلاعات هیچ‌وقت نباید تمام سرمایه خود را در چنین بازارهایی قمار کرد، افزود: باید در زمان خریدوفروش محتاطانه عمل کرده و فقط قسمتی از پس‌انداز خود را وارد این بازارها کرد تا در صورت عدم حصول موفقیت شکست سنگینی نخورد.

حسن‌پور با اشاره به اینکه امنیت در ارزهای دیجیتال همیشه قابل تضمین نیست، ادامه داد: باید به یاد داشت که سرمایه‌گذاری در رمزارز ثروتی یک‌شبه نیست و مستلزم زمان و هزینه برای کسب مهارت و تجارت در آن است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا