درباره اولین بانک متاورس جهان

انتشارات موفقیت‌شناسی

جی‌پی‌ مورگان در گزارشی اعلام کرد متاورس قابلیت درآمد هزار میلیاردی در سال را دارد و حالا این بانک و برندهای بزرگ به این صنعت هجوم آوردند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از کارآفرینی پرس، جی‌پی مورگان با خرید یک سالن مجازی در دیسنترالند به اولین بانک متاورس جهان تبدیل شد.

بزرگ‌ترین بانک ایالات متحده آمریکا گامی بزرگ در جهت سرمایه‌گذاری در صنعت متاورس برداشته است. این بانک سرمایه‌گذاری در صنعت متاورس را فرصتی هزار میلیارد دلاری نام‌گذاری کرد. این بانک در اولین قدم یک سالن مجازی در دنیای واقعیت مجازی شرکت دیسنترالند خریداری و افتتاح کرد.

این سالن در مرکز خرید metajuku در دیسنترالند قرار دارد. نام این سالن onyx است و گزارش‌های و ارائه‌های زیادی در مورد صنعت بلاکچین در این سالن انجام می‌شود.

در آخرین گزارشی که در این سالن ارائه شد آمده است: احتمالا در سال‌های آتی متاورس در همه بخش‌ها نفوذ می‌کند و این یک فرصت هزار میلیارد دلاری در سال است. در حال حاضر ۵۴ میلیارد دلار در سال برای کالاهای مجازی هزینه می‌شود و این مقدار دو برابر مبلغی است که مردم برای خرید موسیقی هزینه می‌کنند.

افزایش استقبال از صنعت متاورس به این دلیل است که برندهای خاص از این تکنولوژی استقبال کردند. آدیداس، نایک، گوچی و سامسونگ گام‌های بلندی در این مسیر برداشتند. دیزنی هم امروز مدیر برای بخش متاورس خود تعیین کرد.

اگرچه متاورس آینده روشنی دارد اما جی‌پی مورگان گزارش داد که در این تکنولوژی خیلی از موضوعات باید رفع و حل شود. آواتارهای متاورسی به واقعیت شبیه نیستند و این سیستم باگ‌های زیادی دارد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
کارآفرینی پرس

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا