موضوعات حقوقی، اقتصادی و آینده علم و فناوری در حوزه متاورس در یک وبینار بررسی می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

وبینار سار تابستان ۱۴۰۱ با موضوعات حقوقی، اقتصادی و آینده علم و فناوری در حوزه متاورس روز سه‌شنبه، ۲۹ شهریور ماه جاری به میزبانی موزه ملی علوم و فناوری ایران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، وبینار سار تابستان ۱۴۰۱ با موضوعات مختلف و مطرح در حوزه متاورس، روز سه‌شنبه ۲۹ شهریور از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰به صورت آنلاین و به میزبانی موزه ملی علوم و فناوری ایران در بستر اسکای‌روم برگزار می‌شود.

در سخنرانی‌های سومین وبینار سار با شعار ایده‌هایی برای دنیای نو و با رویکرد جدید در خصوص بررسی موضوع فناوری و تکنولوژی‌های آینده (متاورس)، به بررسی موضوعات مختلف این حوزه در زمینه‌های حقوق مالکیت فکری، آینده و اقتصاد متاورس پرداخته می‌شود و سه مهمان و سخنران این وبینار تجربیات خود را با مخاطبان علاقه‌مند به اشتراک می‌گذارند.

به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری ایران، محورهای سخنرانی سار تابستان ۱۴۰۱ عبارتند از: “متاورس و آینده علم و فناوری در جهان”، “حقوق مالکیت فکری و متاورس” و “اقتصاد در متاورس”.

دکتر الهام فراهانی، عضو هیئت مدیره انجمن کامپیوتر ایران؛ دکتر عرفان‌منش، دکترای حقوق و عضو هیئت علمی دانشگاه و دکتر مدنی، متخصص در زمینه متاورس از جمله سخنران‌های سار تابستان ۱۴۰۱ هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در کنفرانس سار از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/zagros2002m/sar و کلیک روی گزینه مهمان در این وبینار به صورت رایگان شرکت کنند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا