ایران در اولین جام جهانی ورزش‌های رزمی 21 مدال کسب کرد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نمایندگان ایران در اولین دوره جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان با کسب ۲۱ مدال به کار خود پایان دادند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، کار تیم‌های ملی دانشجویی ایران در اولین دوره جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان که در ترکیه برگزار شد با  حضور نمایندگان ایران در رشته های ساندا، تالو، کشتی آزاد و کشتی فرنگی به پایان رسید و کاروان ایران موفق شد ۱۳ طلا، ۳ نقره و ۵ برنز به دست آورد.

تالو

نمایندگان تالو ایران در جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان، موفق شدند یک مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز را در بخش زنان و مردان کسب کنند. در چانگ چوان زنان، منیره پناهی به مدال برنز دست یافت و طاها بدیعی هم در چانگ چوان مردان به مدال برنز رسید. محمدعلی مجیری سومین نماینده تالوی ایران نیز صاحب مدال طلای این فرم شد و نخستین مدال طلای کاروان ایران را در جام‌جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان کسب کرد. مجیری همچنین در رقابت های فرم نانچوان صاحب مدال نقره شد تا دومین مدال خود را در مسابقات دانشجویان جهان کسب کند.

ساندا

تیم ملی ووشوی دانشجویان ایران در مسابقات جهانی با کسب ۴ مدال طلا، قهرمان بخش ساندا شد. در وزن منهای ۶۰ کیلو گرم دختران، مهنا رحیمی موفق به کسب مدال طلای این رقابت‌ها شد و در بخش پسران  نیز در وزن منهای ٦٠ کیلوگرم، شجاع پناهی از ایران اول به مقام اول دست یافت. در وزن منهای ٧٠ کیلوگرم نیز، حمیدرضا سهندی از ایران طلا گرفت و در وزن منهای ٨٠ کیلوگرم، علی خورشیدی از ایران طلا گرفت.

کشتی آزاد

تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان ایران موفق شد با کسب ۷ مدال طلا توسط ۷ نماینده خود به عنوان قهرمانی مسابقات دانشجویان جهان برسد. سعید اسماعیل زاده در وزن ۷۹ کیلوگرم و دانیال شریعتی نیا در وزن ۹۷ کیلوگرم با شکست تمامی حریفان، عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کردند. رضا مومنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، احمد بذری در وزن ۹۲ کیلوگرم، عرفان الهی در وزن ۷۴ کیلوگرم، سید مهدی هاشمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و محمد رضا باقری در وزن ۶۵ کیلوگرم موفق به کسب ۵ مدال طلای دیگر در این رقابت‌ها شدند.

در رده بندی نهایی مسابقات جهانی دانشجویان در رشته کشتی آزاد تیم ایران با کسب ۷ مدال طلا قهرمان جهان شد، تیم ترکیه با ۲ طلا و تیم اکراین نیز با کسب یک مدال طلا به ترتیب دوم و سوم شدند.

کشتی فرنگی

تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران نیز در مسابقات جهانی دانشجویان با کسب ۵ مدال به کار خود پایان داد. در این مسابقات یک مدال طلا توسط سجاد عباسپور در وزن ۶۰ کیلوگرم به دست آمد، ۲ مدال نقره توسط محمد هادی شعبانی در وزن ۵۵ کیلوگرم و آرمین محب ثابت در وزن ۶۳ کیلوگرم کسب شد. محمد امین جبالی فر در وزن ۶۷ کیلوگرم و غلامرضا فرخی در وزم ۷۲ کیلوگرم نیز با کسب مدال برنز به کار خود پایان دادند و همچنین مرتضی پور عیسی در وزن ۷۷ کیلوگرم به مقام پنجم رسید تا تیم کشتی فرنگی دانشجویان ایران در این دوره از رقابت‌ها با کسب ۵ مدال شامل یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به کار خود پایان دهد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا