نمایشگاه اسباب بازی با حضور ۶۰ تولید کننده در البرز برگزار خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر پنجمین نمایشگاه اسباب بازی کودک از برگزاری نمایشگاه اسباب بازی از ۱۸ تا ۲۲ مهر ساعت ۱۱تا ۹ شب در باغ گل‌های پارک چمران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، «کامبیز آقایی» در نشست خبری که به مناسبت هفته ملی کودک روز سه شنبه ۱۲ مهر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز برگزار شد، افزود: اسباب بازی نقش مهمی را درتشکیل شخصیت کودکان دارد و متناسب با معیارهای استاندارد و فرهنگی و بومی باید مورد توجه قرار بگیرد. 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه ۴ دوره در تهران و با حضور تولیدکنندگان کشور برگزار شده است، اظهار کرد: امسال این نمایشگاه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز برای اولین بار با حضور ۶۰ تولید کننده از ۱۷  استان در البرز برپا می‌شود. 

وی با اشاره به وجود اسباب بازی‌های فکری، حسی حرکتی، عروسک و بازی‌های رایانه‌ای در این نمایشگاه اظهار کرد: متولی اسباب بازی در کشور کانون پرورش فکری است و شورای نظارت بر اسباب بازی به صورت تخصصی نظارت بر تولید در بخش های مختلف را برعهده دارد. محصولات موجود در نمایشگاه به صورت کارشناسی شده از طریق شورای نظارت بر اسباب بازی تأیید شده‌اند. 

آقایی افزود: این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۲ مهر در پارک چمران، باغ گل‌ها از ۱۱ صبح تا ۹ شب پذیرای بازدید کنندگان و ورودی نمایشگاه رایگان است.

وی با قدردانی از اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، شورای نظارت بر اسباب بازی و وزارت صنعت معدن برای همکاری در برگزاری نمایشگاه گفت: یکی از برنامه های جشنواره علاوه بر معرفی تولید کنندگان، توجه به  ایجاد فضای بازی‌های متناسب برای کودکان، فضای نقاشی کودکان و همچنین حضور شخصیت عروسکی ململ  هر روز ساعت ۱۶ تا ۱۷ در طول نمایشگاه است. 

به گفته وی بازی‌های یارانه‌ای با بررسی کارشناسان این حوزه برای جلوگیری از هرگونه آسیب طراحی شده است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا