مهدیه جمشیدی: استان یزد رتبه اول کشور در حوزه ازدواج و خانواده را کسب کرد

انتشارات موفقیت‌شناسی

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از کسب رتبه اول کشور در حوزه ازدواج و خانواده توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، «مهدیه جمشیدی»،ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: در ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با کسب تمامی امتیازات شاخص‌های ارزیابی، رتبه نخست حوزه ازدواج و خانواده در سال ۱۴۰۰ را بدست آورد.

به گفته وی، برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارتهای قبل از ازدواج، توسعه و سنجش مراکز نخصصی مشاوره ازدواج و خانواده، توسعه اجتماعی جوانان، برنامه‌های هفته ازدواج، پیگیری تشکیل و تقویت مجامع خیرین ازدواج و پیگیری تسهیلات ازدواج شاخص‌های ارزیابی در این حوزه بوده که اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با کسب ۱۰۰ درصدی امتیازات ارزیابی رتبه نخست کشور را بدست آورده است.

جمشیدی در این رابطه از برگزاری ۲۱۲ کارگاه آموزشی ازدواج به صورت حضوری و آنلاین در سال گذشته خبر داد و افزود: ارائه خدمات مشاوره رایگان به ۷۷۵ نفر، تولید ۲۳ اثر رسانه‌ای شامل فیلم کوتاه، موشن گراقی و کلیپ در موضوعات ازدواج و فرزندآوری و حمایت از طرحهای آموزشی و فرهنگی سازمانهای مردم نهاد در حوزه ازدواج و خانواده با عناوین؛ «غنی سازی روابط زوجین نابارور»، «توانمند سازی نهاد خانواده»، «همگام (همسرگزینی مجدد آگاهانه)»، «صفر تا صد ازدواج» و «غنی سازی مهارت های پیش از ازدواج زوجین و خانواده های آنان»، از دیگر اقدامات شاخص اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه ازدواج و خانواده در سال گذشته بوده است.

وی اجرای برنامه با محوریت جمعیت و فرزندآوری شامل «برگزاری نشست های جمعیت شناختی به صورت تخصصی و عمومی»، «برگزاری کارگاه آموزشی ویژه زوجهای جوان»، «تقدیر از خانواده های جوان و موفق صاحب بیش از دو فرزند» و «برگزاری دوره ملی دانش افزایی مدیران و مشاوران مراکز تخصصی ازدواج و خانواده» را نیز در زمره‌ی برنامه‌های سال گذشته استان در زمینه ازدواج و خانواده برشمرد.

سرپرست معاونت امور جوانان استان همچنین در این زمینه به برگزاری مراسم بزرگداشت هفته ازدواج با برنامه های متنوع و متعدد، پیگیری پرداخت تسهیلات ازدواج و پیگیری و تقویت مجمع خیرین ازدواج استان اشاره کرد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا