طرح مدرسه ملی مهارت در ایلام اجرا خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

رئیس جهاد دانشگاهی واحد ایلام از اجرای طرح مدرسه ملی مهارت برای آینده مشاغل و مشاغل آینده در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، «سید غلامرضا حسینی» اظهار کرد: طرح مدرسه ملی مهارت برای آینده مشاغل و مشاغل آینده با هدف توانمندسازی جوانان، همسو با نیازهای حال و آینده بازار کار در استان ایلام اجرا می‌شود.

وی گفت: معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی به منظور کمک به تحقق ارتباط مؤثر بین حوزه‌های مختلف جامعه و مراکز آموزشی و در راستای رصد و پایش تأثیر فناوری‌های نوین بر آینده مشاغل و مشاغل آینده اقدام به ایجاد مدرسه ملی مهارت با بهره‌مندی از کلیه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی نموده است.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی با تأکید بر اهمیت توانمندسازی جوانان به‌ویژه فارغ‌التحصیلان و دانشجویان برای ورود به بازار کار و رفع نیازهای کشور و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌بنیان افزود: این طرح در ۷ خوشه شغلی “اقتصاد سبز”، “اقتصاد مراقبت”، “فروش، بازاریابی و محتوا”، “توسعه محصولات”، “مردم و فرهنگ”، “مهندسی و رایانش ابری” و “داده‌ها و هوش مصنوعی” تقسیم‌بندی شده است.

رییس جهاد دانشگاهی واحد ایلام تصریح کرد: برای تحقق اهداف در این طرح نیاز به هم‌افزایی، همکاری و مشارکت همه نهادها، دستگاه‌های اجرایی مرتبط، مراکز آموزش عالی، اندیشمندان و صاحب‌نظران است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی،علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر، بهره‌مندی از این طرح و شرکت در رویدادها و دوره‌های آموزشی می‌توانند به وبگاه اختصاصی طرح مدرسه ملی مهارت برای آینده مشاغل و مشاغل آینده بهنشانی https://atijobs.ir/ مراجعه کنند.   

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا