رونمایی از ۷ طرح آموزش مهارتی و فناورانه فنی و حرفه‌ای خوزستان

انتشارات موفقیت‌شناسی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: هم‌زمان با هفته آموزش در خوزستان از هفت طرح پژوهشی، مهارتی و فناورانه این اداره کل رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، «جلیل بیت مشعلی» عصر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌زمان با هفته «آموزش» هفت طرح پژوهشی، مهارتی و فناورانه شامل کمربند حرارتی کپسول‌های گاز، ترموستات هوشمند با قابلیت کنترل فازی، تستر موتورهای اینورتر ، کنترل هوشمند موقعیت‌یاب خورشید، تسترموتورهای تسمه‌ای لباسشویی، کولر هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا و شبیه‌ساز انواع مدارات فرمان برق صنعتی توسط plc تهیه شده از سوی «علی قنواتی» رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان رامهرمز رونمایی شد.

وی عنوان کرد: همه این طرح‌ها با توجه به اهداف آموزش فنی و حرفه‌ای برای آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای بازار کار (فعلی و آتی) و ارتقای توان کارآفرینی و معرفی شغل‌های نوین تهیه شده‌اند.

بیت مشعلی گفت: هفته آموزش خوزستان با هدف گرامیداشت آموزش عالی، آموزش و پرورش و آموزش مهارتی فنی و حرفه‌ای از ۲۱ تا ۲۶ آبان اولین بار در کشور در این استان به تصویب رسید و روز دوشنبه (۲۳ آبان) به‌عنوان آموزش، مهارت‌آموزی، کارآفرینی و اشتغال نام‌گذاری شده است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا