تجلیل از پیشکسوتان موفق در جشنواره زن و علم/ توسعه مشاغل خانگی زنان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، زهرا جواهریان در نشست خبری مجازی مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی)  اظهار کرد: این جشنواره برای الگوسازی در میان زنان و دختران و با همکاری وزارت علوم این جشنواره برگزار می‌شود.

وی افزود: در کنار برگزیدگان از پیشکسوتان موفق زن نیز تقدیر خواهیم کردتا الگو و انگیزه برای فعالان دانشگاهی و دانشجویان دختر باشد.

معاون برنامه‌ریزی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: مراحل اجرای جشنواره بعدی یعنی چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) به‌زودی آغاز می‌شود. معاونت زنان نیز آمادگی لازم برای اجرای این جشنواره را دارد.

جواهریان درباره اشتغال دختران دانشجو بعد از فارغ‌التحصیلی بیان کرد: معاونت امور زنان و خانواده با وزارت علوم، وزارت تعاون و معاونت علمی در زمینه اشتغال زنان تفاهم نامه همکاری دارد و تمرکز بیشتر بر روی مهارت‌آموزی است و این آموزش‌ها دنبال می‌شود تا دانشجویان وارد بازارکار شوند. مثلا در این ایام کرونا معاونت زنان درباره ورود به بازارکار مجازی و اشتغال زنان سرپرست نیز تلاش‌هایی داشته است.

وی افزود: یکی از کارهایی که در این ایام خیلی خوب پیش رفت مشاغل خانگی است چراکه زنان می‌توانند در ایام کرونا بیشتر در خانه بمانند و به امور خانه و فرزندان رسیدگی کنند.

معاون برنامه‌ریزی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ۳۰ پادکست قرآنی در معاونت امور زنان تدوین کردیم که به وزارت علوم تقدیم می‌کنیم تا از این پادکست‌ها در جشنواره‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا