کسب مقام سوم ملی پوش ایران در مسابقات شطرنج اسپانیا

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

طباطبایی در مسابقات شطرنج اسپانیا در مقام سوم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، «سید محمد امین طباطبایی» که در مسابقات سیتگس اسپانیا شرکت کرده بود، در دور دهم این مسابقات به مصاف نماینده هند رفت و به پیروزی رسید. با این پیروزی، ملی‌پوش شطرنج ایران ۸ امتیازی شد و در رده سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

تنها باخت طباطبایی در دور اول ثبت شد؛ جایی که ملی پوش ایران مقابل نماینده‌ای از رژیم صهیونیستی حاضر نشد. سید محمد امین طباطبایی در بازی دوم تا هفتم به پیروزی پیاپی رسید و در بازی هشتم و نهم تن به تساوی داد.

در دور آخر و بازی دهم، ملی پوش شطرنج ایران پیروز شد تا با ۸ امتیاز در رده سوم این مسابقات جا بگیرد. طباطبایی که شانس دهم قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌رفت با عملکردی خوب حدود ۱۵.۷ واحد ریتینگ زنده خود را افزایش داد.

در این مسابقات، شطرنج باز روسیه که با پرچم فیده در این رقابت‌ها حضور داشت با ۸.۵ امتیاز قهرمان شد.

مهدی غلامی دیگر نماینده ایران در این مسابقات در دور دهم مقابل نماینده آمریکا شکست خورد و ۶ امتیازی باقی ماند. او که شانس ۶۹ قهرمانی به شمار می‌رفت در آخر در رده ۶۳ این مسابقات ایستاد.

به گزارش ایسنا، مسابقات سیتگس یک تورنمنت ۱۰ دور به روش سوییسی بود که از ۱۲ تا ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ در  اسپانیا برگزار شد. در گروه A این مسابقات حدود ۱۵۰ شطرنج باز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا