انستیتو و پژوهشکده مجازی ایجاد خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از اقدام برای تشکیل انستیتو و پژوهشکده مجازی با محوریت مرکز تحقیقاتی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، «دکتر سیدعلی حسینی» در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش اظهار کرد: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دانشگاهی تخصصی محسوب می‌شود که بیشترین و بزرگترین بضاعت این دانشگاه، اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی آن است.

وی، ظرفیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی را حائز اهمیت دانست و افزود: بیش از یک هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه داریم، مراکز تحقیقاتی ما به دنبال پژوهش‌ها، مقالات و کسب امتیاز هستند و با توجه به سابقه‌ای که در مرکز پژوهشی دارم، دریافتم که باید به سراغ محورها برویم و به‌صورت موضوعی به مسائل نگاه کنیم.

حسینی تصریح کرد: مراکز تحقیقاتی باید به سمت موضوع‌محوری بروند و علاوه بر تکالیف آموزشی خود، تکالیف پژوهشی و فناوری نیز به گروه‌های دیگر داده شود تا با مشارکت بین بخشی در این حوزه بتوان شاهد نتایج مطلوب بود.

سرپرست‌ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تصریح کرد: در  مرکز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال دانشگاه، افراد مرتبط دیگر مراکز هم می‌توانند تاثیرگذار باشند.

به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، وی افزود: تشکیل انستیتو و پژوهشکده مجازی با محوریت مرکز تحقیقاتی از موضوعاتی است که باید پیگیری شده و آن را تشکیل دهیم، اگر  مراکز  تحقیقاتی از گروه‌های گوناگون دانشگاه تشکیل بدهیم که پنج نفر عضو در آن مشارکت داشته باشند، می‌توانیم شاهد رفع دغدغه‌ها باشیم.

حسینی افزود: از معاونت آموزش، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، مدیران گروه‌های آموزشی و رؤسای مراکز تحقیقاتی می‌خواهم تا همبستگی موضوعات و محورها را در دستور کار قرار دهند و ادغام روانی و ذهنی داشته باشند تا به اهداف مشخص برسیم.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا