حمایت دولت از سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری

انتشارات موفقیت‌شناسی

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دولت در قالب تسهیلات و سیاست‌های تشویقی از سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، «علی‌اصغر شالبافیان»روز چهارشنبه – ١۴ دی ۱۴۰۱- در حاشیه سفر به تبریز و آیین آغاز بهره برداری یک هتل سه ستاره در این شهر گفت: ۳۶ هتل در استان آذربایجان شرقی در حال ساخت است که با بهره برداری از آنها ۶ هزار تخت به ظرفیت اقامتی استان اضافه می‌شود.

شالبافیان همچنین به سرمایه‌گذاری مناسب استان آذربایجان شرقی در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: حجم سرمایه‌گذاری پروژه های در حال ساخت استان را ۲۶ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و ظرفیت استان را برای سرمایه‌گذاران ‌جذاب دانست.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی به حمایت دولت از سرمایه‌گذاران اشاره و تصریح کرد: دولت به دنبال این است با در اختیارگذاشتن تسهیلات مناسب و پیگیری‌ مشوق‌های لازم حمایت حداکثری را از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری داشته باشد.

وی گفت: تغییر تعرفه گاز تاسیسات گردشگری از صنعتی به خدماتی که سال گذشته انجام گرفت و به پیشنهاد دولت برای سال‌های آتی نیز مصوب شد از جمله مشوق‌های حمایتی دولت سیزدهم برای توسعه و رونق صنعت گردشگری و هتل داری است

هتل سه ستاره شایان با ۲۷ اتاق و ۸۰ تخت و حجم سرمایه‌گذاری ۱۰۵ میلیارد تومانی برای ۲۲ نفر به‌طور مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

در آیین افتتاح هتل سه ستاره شایان تبریز علاوه بر علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، یحیی نقی‌زاده محجوب مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری، جمشید حمزه‌زاده رئیس جامعه هتلداران کشور و احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران استان و فعالان صنعت گردشگری و هتلداری از سراسر کشور حضور داشتند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا