وزیر بهداشت: مجوز گردشگری سلامت برای بیمارستان‌ها صادر شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

بهرام عین‌اللهی با اشاره به توسعه گردشگری سلامت در کشور گفت: در حال حاضر ۲۲۰ بیمارستان در کشور، مجوز گردشگری سلامت را اخذ کرده‌اند و می‌توانند گردشگران خارجی را برای درمان پذیرش کنند.

 به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، «بهرام عین‌اللهی»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: در سال گذشته، خیران یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بخش سلامت کشور کمک کرده‌اند.

عین‌اللهی یکی از نقاط قوت وزارت بهداشت را کمک خیران سلامت عنوان کرد و افزود: در سال گذشته خیران  هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در کشور در حوزه سلامت کمک کرده‌اند.

وی با تأکید بر این که در هیچ کشوری دولت به تنهایی از عهده تأمین هزینه‌های حوزه سلامت بر نمی‌آید، گفت: برای ارتقاء نظام سلامت در کشور بایستی از ظرفیت خیران و اقشار مختلف مردم استفاده کنیم و انتظار داریم که بیش از این به حوزه سلامت کمک کنند و دست یاری به سمت همه خیران دراز می‌کنیم.

وزیر بهداشت همچنین به توسعه گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۲۲۰ بیمارستان در کشور، مجوز گردشگری سلامت را اخذ کرده‌اند و می‌توانند گردشگران خارجی را برای درمان پذیرش کنند.

عین‌اللهی افزود: استان یزد در زمینه گردشگری وضعیت مناسبی را داراست و با توجه به این که یزد تمامی رشته‌های تخصصی در سطح بالا را داراست، امیدواریم با تبلیغات، مجدد شاهد رونق گردشگری سلامت در این استان باشیم.

وزیر بهداشت با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا در جهان، تأکید کرد: تصور پایان یافتن کرونا اشتباه است و حتماً افرادی که شش ماه از زمان تزریق واکسن آنها گذشته است برای تزریق دوز یادآور به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی با اشاره به موجودی کافی واکسن در مراکز واکسیناسیون کشور، توصیه کرد: بیماران قلبی و عروقی، دیابتی، فشارخون، سالمندان، بیماران نقص ایمنی واکسیناسیون را جدی بگیرند.

عین‌اللهی با اشاره به بستری پنج بیمار در بخش کرونا بیمارستان ایت الله خاتمی خاتم، گفت: متأسفانه دوره واکسیناسیون این افراد تکمیل نبود و تنها راه در امان ماندن از موج جدید کرونا  واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا