اولین تعمیرگاه خودرو ویژه بانوان در تهران راه‌اندازی شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

 مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از آغاز راه‌اندازی تعمیرگاه‌های تخصصی ویژه بانوان در مراکز معاینه فنی شهر تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، «شادی مالکی»، اعلام کرد: به مناسبت ایام اله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی اولین تعمیرگاه خودرو ویژه بانوان در مرکز معاینه فنی آبشناسان در غرب تهران راه‌اندازی شد.

وی در توضیح این رویکرد جدید و راه‌اندازی اولین واحد تعمیرگاهی مختص بانوان گفت: در حال حاضر مرکز معاینه فنی آبشناسان روزانه ۷۰۰ دستگاه خودرو در مراجعه اول پذیرش می‌کند که از این تعداد حدود ۱۸۰ دستگاه خودرو در آزمون‌های معاینه فنی مردود و نیاز به مراجعه به بخش تعمیرگاهی جهت رفع ایراد دارد.

به گفته مالکی، از خودروهای دارای نقص فنی بالغ بر ۳۰ درصد یعنی تعداد ۵۵ دستگاه خودرو متعلق به بانوان است که در نظرسنجی انجام شده در مراکز معاینه فنی شهر تهران نشان می‌دهد بخش کثیری از مراجعه کنندگان بانو به بخش تعمیر گاهی مراکز به منظور رعایت موازین، سهولت در ارتباط و احساس امنیت و اعتماد بیشتر تمایل به استفاده از یک فضای کاری مختص به بانوان را دارند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا ستاد معاینه فنی به عنوان طرح آغازین نسبت به ایجاد و راه اندازی مرکز تعمیرگاهی ویژه بانوان در یکی از مراکز معاینه فنی غرب تهران اقدام و در گام‌های بعدی پس از دستیابی به بهترین الگو نسبت به توسعه آن در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در توضیح مشخصات این بخش تعمیر گاهی افزود: کلیه تعمیرکاران این واحد تعمیراتی از بانوان متخصص هستند و در این تعمیرگاه تلاش شده کلیه خدمات عمومی سریع خودرویی نظیر تعویض روغن و بازدید ترمز به مراجعه‌کنندگان بانو ارائه شود که این واحدهای تعمیرگاهی علاوه بر ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان مرکز، برای استفاده عموم بانوان نیز آزاد بوده و ساعت فعالیت آن بیشتر از ساعت کاری مرکز برنامه‌ریزی شده است.

مالکی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت ایجاد حریم امن در خدمت رسانی به بانوان گرامی افزود: این رویکرد جدید با دو هدف مشخص برنامه ریزی شده که در مرحله نخست پاسخ به نیاز بانوان و تسهیل در ارائه خدمات شایسته به این قشر بوده و در مرحله دوم برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای بانوان مستعد و علاقمند در این حوزه در فضایی مناسب انجام شده است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا