کلنگ‌زنی بزرگترین بوستان بانوان پایتخت

انتشارات موفقیت‌شناسی

شهردار منطقه ۲۱ تهران از کلنگ‌زنی بزرگترین بوستان بانوان پایتخت خبر داد و گفت: این بوستان در محدوده ۵.۵ هکتاری بوستان انرژی در شهرک استقلال احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، شهرک استقلال در منطقه ۲۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان دستواره، خیابان آزادراه تهران – کرج، خیابان آزادراه کرج – تهران و بزرگراه فهمیده، از شرق با بزرگراه آزادگان، از جنوب با بزرگراه فتح و از غرب با خیابان سپاه اسلام محدود شده است و با محله‌های ‌دریاچه شهدای خلیج فارس، شهرک صدرا، خلیج فارس شمالی، کوهک، تهرانسر شمالی، شهرک دانشگاه تهران، شهرک آزادی، شهرک دانشگاهی، تهرانسر غربی، باشگاه نفت، شهرک دریا مجاورت دارد.

محمدرضا پوریافر گفت: اکنون در چهل و پنجمین بهار انقلاب شاهد کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین بوستان بانوان در غرب تهران انجام شده است.

وی افزود: ایجاد بوستان‌های ویژه بانوان می‌تواند مکانی را برای گذران اوقات فراغت و استراحت مادران و بانوان فراهم آورد؛ این بوستان بزرگ با امکاناتی متنوع نظیر استخر روباز و روبسته، مجتمع شهربانو با انواع خدمات ورزشی و هنری، گذر سلامت و رینگ پیاده‌روی، آلاچیق، اتاق مادر و کودک، کلاس‌های آموزشی اجتماعی و فرهنگی با هدف بهره‌مندی مادران و کودکان در آینده‌ای نزدیک بهره‌برداری خواهد شد.

پوریافر تاکید کرد: ایجاد لحظاتی مفرح و شاد برای مادران و بانوان این سرزمین می‌تواند در انتقال حس آرامش به خانواده‌ها بسیار موثر باشد و نقش بوستان‌های تخصصی بانوان و مجتمع های شهربانو در سطح کلانشهر تهران با همین هدف است.

وی ادامه داد: بوستان کنونی بانوان منطقه ۲۱ در محله تهرانسر پس از افتتاح این بوستان بزرگ تخصصی با کمی تغییرات و ایجاد زیرساخت‌های جدید به بوستان خانواده تبدیل خواهد شد. بوستان کنونی بانوان منطقه ۲۱ با برخی محدودیت‌ها بانوان همراه است که این مورد برای بوستان آینده با دیوارهای ۳.۵ متری برطرف می‌شود.

پوریافر اضافه کرد: بوستان بانوان منطقه ۲۱ پس از افتتاح می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری پیشرفت و نوآوری تبدیل شود و علاوه بر بانوان، شهروندان ساکن در محلات ۱۳ گانه این منطقه، پذیرای بانوان شهرهای اقماری تهران نیز باشد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا