ناصر باقری مقدم: شناسایی نخبگان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه دستور کار بنیاد ملی نخبگان است

انتشارات موفقیت‌شناسی

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت، این بنیاد شناسایی نخبگان حوزه فرهنگ و هنر و به طور خاص فعالان حوزه رسانه را در دستور کار دارد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، مجتمع فرهنگی و تفریحی باغ زیبا وزارت فرهنگ وارشاداسلامی سه شنبه شب میزبان قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر کشور به منظور دیدار با وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی بود.

دیداری که با هدف ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های نخبگان کشور در خصوص واکاوی و آسیب شناسی فعالیت‌های بخش‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان این نشست را اتفاقی مناسب برای جامعه نخبگان دانست و گفت: بر اساس دستور رییس جمهور به عنوان رییس هیات امنا بنیاد ملی نخبگان، علاوه بر نخبگان حوزه علوم آکادمیک که سالها از سوی بنیاد ملی نخبگان مورد حمایت قرار گرفته‌اند، حمایت و پشتیبانی ازنخبگان حوزه هنر و رسانه را آغاز کرده‌ایم.

ناصری باقری مقدم با بیان اینکه مسوولیت اصلی بنیاد ملی نخبگان طی سال‌ها توسعه و کمک به بارورتر شدن نخبگان حوزه علمی در کشور بوده، افزود: زیرا این حوزه بیشتر متشکل از دانشجویان علوم پایه، فنی و مهندسی است که مشغول خدمت به کشور هستند.

وی افزود: البته در حوزه هنری نیز شیوه نامه هایی نیز داشته ایم اما یکی از تغییر رویکردها یا استراتژی‌های مهم بنیاد ملی نخبگان به دلیل اهمیت حوزه فرهنگ وهنر د رتوسعه کشورهای دنیا، شناسایی نخبگان حوزه فرهنگ و هنر و به طور خاص رسانه است که در حال حاضر در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

باقری مقدم گفت: ما نیز به نوبه خود و در کنار وزارت فرهنگ وارشاداسلامی آمادگی لازم راداریم برای اینکه این اتفاق خوش یمن در کشور رقم بخورد.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مستعدین و نخبگان این مرز وبوم که تخصص آنها در حوزه هنر و فرهنگ و رسانه است، اظهار امیدواری کرد که در این نشست خبرهای خوشحال کننده ای از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شود.

وی همچنین از اعلام آمادگی بنیاد ملی نخبگان برای حمایت از جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی وهمچنین در دانشگاه‌ها در حوزه‌های مرتبط با حوزه فرهنگ و رسانه خبر داد و تصریح کرد: اکنون شیوه‌نامه‌های آن طراحی و تصویب شده و آماده اجرا است.

باقری مقدم افزود: به طور مسلم نخبگان فعال در حوزه های فرهنگ و هنر با توجه به فعالیت در این حوزه ازایده‌های بسیار بهتر و جذاب تری برخوردارند و امشب شب طرح همین طرح‌ها و ایده‌ها است.

وی ضمن تبریک به محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جهت برخورداری از اتخاذ رویکردهای توسعه ای در حوزه فرهنگ و ارشاد و همچنین برگزاری فعالیت های هنری و فرهنگی چند ماه اخیر همچون جشنواره فجر، موسیقی و شعر اظهارامیدواری کرد که در این جلسه نخبگان حوزه هنر با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای نتایج مفید و ملموسی باشد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا