تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه تربیت مدرس و شهرداری تهران برای تامین مسکن منعقد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین دانشگاه تربیت مدرس و شهرداری تهران منعقد شد،‌ با ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه تربیت مدرس صاحب خانه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، این تفاهم‌نامه در راستای سیاست‌های کلی برنامه ششم دولت در جهش تولید مسکن و با هدف ایجاد شرایط مناسب،بستر سازی و تسهیل فرآیند برخورداری همه خانواده‌های شهری از واحد مسکونی در حد استطاعت و با بهره‌گیری از ظرفیت ها و امکانات به منظور مشارکت و هم افزایی در تولید و عرضه مسکن بین دانشگاه تربیت مدرس و شهرداری تهران منعقد گردید.

این تفاهم نامه در راستای  سیاست‌های کلی برنامه ششم دولت در جهش تولید مسکن و با هدف ایجاد شرایط مناسب،بستر سازی و تسهیل فرآیند برخورداری همه خانواده های شهری از واحد مسکونی در حد استطاعت و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات به منظور مشارکت و هم‌افزایی در تولید و عرضه مسکن بین دانشگاه تربیت مدرس و شهرداری تهران منعقد گردید.

در آیین امضای این تفاهم‌نامه که شامگاه سه شنبه دوم اسفند ماه برگزار شد، دکتر فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس در سخنانی ضمن تشکر از درایت و مدیریت دکتر زاکانی شهردار تهران و حمایت دکتر خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه از صاحبان علم و دانش ، انعقاد این تفاهم‌نامه در ایام عید مبعث و ولادت امام حسین (ع) واعیاد شعبانیه  را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد: اساتید و نخبگان دانشگاه و دانشگاهیان تربیت مدرس به برکت این کار و امضای این تفاهم‌نامه صاحب خانه شوند و بتوانند به پیشرفت و آبادانی کشور بیش ازپیش کمک کنند.

دکتر زاکانی شهردار تهران نیز در این نشست کمک به خانه دار شدن دانشگاهیان و صاحبان علم و دانش را مایه افتخار دانست و آن را اقدامی مثبت و تأثیرگذار عنوان کرد.

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در سخنانی ابراز امیدواری کرد: خانه‌هایی که در اختیار دانشگاهیان قرار میگیرد مسکن طیبه‌ای باشد برای رشد و نمو در فضای معنوی و دینی و تربیت اسلامی فرزندان و مایه آرامش و آسایش ساکنین آن شود.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه می تواند زیرساخت‌های لازم را در بافتهای فرسوده و غیر فرسوده و بافت شهری برای ساخت مسکن و تحویل آن با شرایط قانونی و شرعی آماده نماید و ان شاءالله با کمک به دولت و نظام جمهوری اسلامی بتواند در جهت رفع یکی از دغدغه های اصلی مردم که بحث مسکن است گام بردارد.

شایان ذکر است این تفاهم نامه در ٨ ماده و دو نسخه و با موضوع همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه‌گذاری مسکن ناظر بر تهیه ٥٠٠٠ واحدمسکونی در قالب محله الگو در اراضی متعلق به دانشگاه برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیات علمی و یاوران علمی(کارمندان) منعقد و به امضای طرفین رسید.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا