رقابت نخبگان مهارتی در ۴۳ رشته آغاز شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

حسینی‌نیا از آغاز رقابت نخبگان مهارتی در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین حسینی‌نیا رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور کشف استعداد‌های مهارتی، هدف و افق مسابقات ملی مهارت برای حضور پر افتخار در مسابقات جهانی لیون فرانسه برشمرد و گفت: نخبگان مهارتی در این دوره از مسابقات در ۴۳ رشته با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه نفر‌های برتر این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی برای آمادگی حضور در مرحله بین‌المللی لیون فرانسه اعزام می‌شوند، اظهار کرد: در واقع مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت، شرایطی فراهم می‌کند تا دنیای دانش را به دنیای کار وصل ‌کند.

معاون وزیر کار تصریح کرد: ما وظیفه داریم این مسابقات را به صنعت، جامعه و بازار کار، معرفی کنیم تا بتوان حداکثر استفاده را از رقابت کنندگانی که در این مسابقات، برگزیده یا مطرح می شوند، داشته باشند و مسلما این گونه اقدامات نقش مؤثری در رشد و توسعه‌ی مهارت‌آموزی، اشتغال و ارتقای جایگاه و منزلت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی خواهد داشت.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۴۳ رشته و ۶ گروه تخصصی برگزار می شود، گفت: این دوره از مسابقات با همکاری و مشارکت نهادهای آموزشی، شرکای بخش دولتی و خصوصی برگزار می‌شود.

حسینی نیا با اشاره به رشد ۳۰ درصدی تعداد رشته‌های مسابقات ملی مهارت در مقایسه با دوره قبل، تصریح کرد: رشته های فناوری خودرو های ریلی، پذیرش هتل، خدمات رستوران‌داری، آرایشگری مردانه، هنر بازی‌های سه بعدی رایانه‌ای، نانوایی نان‌های حجیم، ساخت و ساز خشک و گچ کاری و نگهداری و تعمیر هواپیما برای اولین بار در مسابقات ملی مهارت برگزارمی شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا