موفقیت ایران در کسب مدال طلای جهانی رشته «طراحی گرافیک»

امیررضا بیک محمدلو مدال طلای جهانی مسابقات بین‌المللی «مهارت‌های دیجیتال» در رشته طراحی گرافیک را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، در مسابقات بین‌المللی «مهارت‌های دیجیتال» (Digital Skills) که به میزبانی کشور روسیه و با مشارکت رقابت کنندگان ۲۰ کشور به صورت آنلاین به میزبانی کشور روسیه برگزار شد، امیررضا بیک محمدلو نماینده کشور ایران در رشته طراحی گرافیک موفق شد با اختلاف ۴۰ امتیاز از نفرات دوم و سوم به مدال طلای جهانی دست یابد. نفرات دوم و سوم از کشورهای هنگ کنگ و بلاروس بوده اند.

مسابقات بین‌المللی «مهارت‌های دیجیتال ۲۰۲۳» در حوزه فن‌آوری‌های دیجیتال به عنوان یک رویداد سالانه در سطحی گسترده به عنوان بستری برای ارائه خدمات حرفه ای و پیشرفته به منظور دیجیتالی ‌نمودن صنایع برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان این مسابقات در ۱۳ رشته مهارتی شامل فناوری های وب، طراحی گرافیک، فناوری کوانتومی، فناوری بلاک چین، رباتیک هوایی، مدل سازی اطلاعات ساختمان و … با یکدیگر رقابت کردند.

امیررضا بیک محمد لو در تیم ملی مهارت مشغول آماده سازی جهت اعزام به رقابت های جهانی مهارت است. مسابقات بین المللی مهارت تحت عنوان World Skills در کشورهای زیر مجموعه سازمان جهانی کار ILO برگزار می شود و سال آینده شهر لیون کشور فرانسه تحت عنوان lyon2024 میزبان این مسابقات است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا