دانش‌آموزان برگزیده جشنواره صنایع دستی تسهیلات کارآفرینی دریافت می‌کنند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان از اهدای تسهیلات کارآفرینی از سوی شهرداری به دانش‌آموزان برگزیده جشنواره صنایع دستی خلاق این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایمنا، سیداحمدرضا بنی‌لوحی با اشاره به برگزاری اولین دوره جشنواره صنایع‌دستی خلاق ویژه هنرستان‌های استان با اهداف سند تحول بنیادین، اظهار کرد: ثبت‌نام نخستین دوره جشنواره صنایع‌دستی خلاق ویژه هنرستان‌های استان تا پانزدهم اسفندماه در همه هنرستان‌های استان انجام شده است و آئین اختتامیه آن تیرماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تأثیر حمایت سازمان‌ها و نهادها از دانش‌آموزان خلاق برای ساختن آینده‌ای پربار برای کشور، افزود: این جشنواره به منظور حفظ و نگاهداشت میراث گران‌بهای صنایع‌دستی و انتقال آن به نسل‌های آینده کشور در اصفهان به عنوان شهر جهانی و خلاق صنایع دستی از سوی آموزش و پرورش در دستور کار قرار دارد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان ادامه داد: این رویداد با اهداف کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به صورت ویژه توسط اداره آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان با مشارکت شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در دو مرحله هنرستانی و استانی برگزار خواهد شد و همه هنرآموزان، هنرجویان و هنرآموختگان هنرستان‌های استان، بدون در نظر گرفتن رشته تدریس و تحصیل خود در دو سطح هنرآموزی و هنرجویی و در قالب دوازده زمینه با خلق آثار به رقابت خواهند پرداخت.

بنی‌لوحی با بیان اینکه نخستین جشنواره صنایع دستی اصفهان تا پانزدهم اسفندماه در همه هنرستان‌های استان انجام شده است، گفت: این جشنواره در تیرماه ۱۴۰۲ با معرفی و نمایش آثار برگزیده در رشته‌های قلم‌زنی، میناکاری، تذهیب و تشعیر، دوخت سنتی، معرق‌کاری، هنر فرش، طلا و جواهرسازی، چاپ باتیک، مشبک‌کاری، دوخت‌های تزئینی، نگارگری، سفال و لعاب به کار خود خاتمه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان برگزیده در پرتو حمایت‌های داخلی و بیرونی می‌توانند به افرادی تأثیرگذار در جامعه تبدیل شوند، خاطرنشان کرد: به آثار برگزیده در این جشنواره افزون بر اهدای جوایز نفیس و ثبت در جشن ستارگان، تسهیلات کارآفرینی ویژه توسط سازمان شهرداری اصفهان اعطا می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایمنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا