غرفه ایران در نمایشگاه سفر و هتلداری مسکو ۲۰۲۳ افتتاح شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

غرفه ایران در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، سفر و هتلداری مسکو MITT در روسیه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این نمایشگاه روز پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ در محل نمایشگاهی CROCUS EXPO در پایتخت روسیه آغاز به کار کرد.

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به نمایندگی از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این دوره از نمایشگاه، زمینه حضور هدفمند نمایندگان و کنشگران صنعت گردشگری ایران را فراهم کرده است.

در دوره بیست و نهم نمایشگاه سفر و هتل‌داری مسکو، ١٣ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، آژانس‌ها و تورگردانان ایرانی به نمایندگی از سوی فعالان و کنشگران صنعت گردشگری ایران حضور دارند تا به معرفی ظرفیت‌های گردشگری، طبیعت‌گردی و بوم‌گردی، مناطق تاریخی و آثار باستانی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری کشورمان کمک کنند.

برپایی کارگاه‌های صنایع‌دستی با تولید زنده آثار توسط هنرمندان، اجرای گروه‌های موسیقی فولکلور ترک، کرمانجی و کرد، برگزاری نشست‌های تخصصی با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردان روسی سه نوبت در روز، نمایش نماهنگ‌های معرفی ایران به‌منظور مقابله با ایران‌هراسی و برگزاری شب ایرانی با حضور نمایندگان و مدیران شرکت‌های گردشگری روسیه و دیگر نمایندگان کشور‌های حاضر در نمایشگاه، از مهمترین برنامه‌های غرفه ایران است.

MITT یکی از پنج نمایشگاه گردشگری برتر در سراسر جهان و بسیار مورد توجه جامعه جهانی گردشگری است. این رویداد بین‌المللی محیطی مناسب برای فعالانی است که در نظر دارند ارتباطات خود را با همکاران و مشتریان گسترده‌تر کنند.

این نمایشگاه یک رویداد تجاری بین‌المللی مسافرتی و گردشگری در روسیه و کشور‌های مستقل مشترک‌المنافع (CIS) است که شرکت در آن امکان برقراری ارتباط مستقیم با آژانس‌های مسافرتی و تور اپراتور‌های ۵۲ منطقه روسیه و حدود ۲۰ کشور جهان را فراهم می‌کند.

لیلا اژدری مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی، مسعود احمدوند رایزن فرهنگی ایران در روسیه نیز در آیین گشایش غرفه ایران در نمایشگاه MITT حضور داشتند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا