اعلام تعرفه معاینه فنی خودرو‌ها در سال ۱۴۰۲

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران از تغییر نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی از ابتدای سال ۱۴۰۲ در مراکز معاینه فنی خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: بنا بر مصوبه دولت از ابتدای امسال، نرخ بهای خدمات معاینه فنی در مراجعه نخست برای خودرو‌های سبک ۹۲ هزار تومان تعیین شده است.

شادی مالکی افزود: دولت همچنین در سال ۱۴۰۲، نرخ بهای خدمات معاینه فنی در مراجعه نخست برای خودرو‌های نیمه سنگین و سنگین را ۱۱۹ هزار تومان و موتورسیکلت را ۲۲ هزار تومان تعیین کرد.

به گفته مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران، بنا بر درخواست شهروندان به منظور تسهیل در ارائه خدمات و مدیریت صف، دریافت نوبت از مرکز معاینه فنی شهید چمران نیز اینترنتی شده است.

شادی مالکی افزود: در حال حاضر پذیرش در ۱۰ مرکز معاینه فنی شهر تهران شامل بیهقی، نیایش، شهید آبشناسان، سراج، دماوند و شهید چمران و چهار واحد سیار نوبنیاد، گیلان، هنگام (شماره ۴) و هنگام (شماره ۸) تنها با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت‌گیری اینترنتی در “سامانه تهران” من امکان‌پذیر است.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در خصوص نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی تا پایان ماه مبارک رمضان هم گفت: مرکز بیهقی به صورت شبانه‌روزی، مرکز شهید آبشناسان در دوشیفت‌کاری ۷ تا ۱۸ و ۱۸ تا ۴ صبح و سایر مراکز و واحد‌های سیار معاینه فنی از ساعت ۷ تا ۱۸ فعال هستند.

از شهروندان خواسته شده با توجه به فعالیت تعدادی از مراکز در روز‌های تعطیل، ​برای اطمینان از آخرین وضع کاری مراکز به پایگاه اینترنتی ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران به نشانی inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا