بهرام عین‌اللهی: ۶ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شدند

انتشارات موفقیت‌شناسی

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای بیمه همگانی در کشور، گفت: با مصوبه مجلس ۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه همگانی در نظر گرفته شد و ۶ میلیون نفر از سه دهک نخست به صورت رایگان بیمه شدند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت در نشست جمعی از خیرین، مؤسسات خیریه و بنگاه‌های اقتصادی مسئولیت پذیر اجتماعی حوزه سلامت، با اشاره به شعار سال ضمن تاکید بر اینکه مهار تورم و رشد تولید از برنامه‌های اصلی دولت و نظام سلامت است، اظهار داشت: ما به مشارکت مردمی اعتقاد راسخ داریم چرا که هر زمان مردم به کمک آمدند، پیروز و موفق شدیم.

او به مشارکت مردم در مهار کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: وقتی مقادیر فراوانی واکسن وارد کشور شد، برای تزریق آن از مردم مشارکت جویی کردیم؛ به گونه‌ای که به کمک مردم، روزانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار دوز تزریق صورت گرفت.

وزیر بهداشت، ضمن تشکر از همراهی‌ها و کمک‌های خیرین سلامت، تاکید کرد: کار خیر زمانی می‌تواند مؤثر واقع شود که منطبق با نیازهای جامعه باشد.

عین‌اللهی با تاکید بر اینکه نیازمند حضور و مشارکت همه مردم در امور خیر و در حوزه سلامت هستیم، گفت: در کار خیر مقدار کمک مهم نیست، بلکه آنچه اهمیت دارد، مشارکت فعالانه مردم است و از این حیث معتقدیم که کار خیر باید همگانی شود.

وی با اشاره به بیش از ۱۰۰ سفر استانی خود از آغاز حضور در وزارت بهداشت تاکنون، افزود: امروز نیازها و مشکلات را بر اساس مشاهدات میدانی و شاخص‌های تحلیلی می‌شناسیم و نیازمند دریافت راهکارها و پیشنهادهای خیرین و NGO های سلامت برای رفع آنها هستیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه ۷۵ درصد از نیروها را در سال جاری به مناطق محروم اعزام کرده ایم، خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار پزشک و دندانپزشک به مناطق محروم اعزام شده اند و همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا پروژه‌های نیمه تمام در حوزه سلامت را تکمیل کنیم.

عین‌اللهی با اشاره به اجرای بیمه همگانی در کشور، گفت: با مصوبه مجلس ۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه همگانی در نظر گرفته شد و ۶ میلیون نفر از سه دهک نخست به صورت رایگان بیمه شدند.

وی افزود: برای اولین بار در کشور ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بیماری‌های خاص در نظر گرفته شد و در هیأت دولت به تصویب رسید.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا