کسب 7 مدال در روز نخست مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا توسط ملی پوشان ایران

انتشارات موفقیت‌شناسی

با کسب دو طلا و یک برنز دیگر جمع مدال‌های ایران در پایان روز نخست مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا به هفت مدال رسید.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، اولین روز مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا به پایان رسید و ملی‌پوشان ایران در سه ماده دیگر صاحب دو مدال طلا و یک برنز شدند. 

ایران در کایاک چهار نفره و کایاک دونفره زنان طلا گرفت و در کانوی دونفره میکس به مدال برنز رسید. 

صبح امروز الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور در کایاک دو نفره و شهلا بهروزی راد در پاراکانو طلایی های ایران بودند و ترنم اکبرزاده و مائده شورگشتی به مدال نقره رسیدند. به این ترتیب جمع مدال های ایران به چهار طلا، دو نقره و یک برنز رسید. 

مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا از ششم اردیبهشت آغاز و دهم اردیبهشت در سمرقند ازبکستان به پایان می رسد. 
 

نتایج بعد از ظهر به شرح زیر است: 
 

فینال کایاک چهارنفره زیر ۲۳ سال بانوان: تیم ایران با ترکیب الناز شفیعیان، آرشین رضانژاد، تانیا کارگرپور و ترنم اکبرزاده در کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال در رقابت با حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، هند و تاجیکستان با زمان ۱:۴۳.۶۰۳ دقیقه صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت پاروزنان قزاقستان و ازبکستان دوم و سوم شدند.

فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان جوانان: ارشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در  در رقابت با حریفانی از قزاقستان، چین تایپه، ازبکستان، تایلند، هند و تاجیکستان با زمان ۱:۵۶.۶۰۸ دقیقه صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت پاروزنان قزاقستان و چین تایپه دوم و سوم شدند.
فینال کانوی دونفره ۵۰۰ متر میکس: شایان حسینی و هدیه خیرآبادی در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، هند، قزاقستان و ازبکستان با زمان ۲:۰۲.۳۹۵ دقیقه بر سکوی سوم آسیا ایستادند و صاحب مدال برنز شدند. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و قزاقستان اول و دوم شدند.
 نیمه‌نهایی کایاک یک‌نفره ۵۰۰ متر مردان: عباس حسینی در رقابت با حریفانی از تایلند، چین تایپه، هند، اندونزی، تاجیکستان و هنگ‌کنگ با زمان ۱:۵۱.۴۰۶ دقیقه اول و راهی فینال شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا