نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به مادران دانشجوی باردار هدیه می‌دهد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در راستای جوانی جمعیت و فرزندآوری به مادران دانشجوی باردار یا بچه دار متولد سال ۱۴۰۱ به بعد هدیه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها،این نهاد در راستای جوانی جمعیت و فرزندآوری به مادران دانشجوی باردار یا بچه دار متولد سال ۱۴۰۱ به بعد هدیه می‌دهد. این هدایا برای مادران دانشجو باردار یا دارای بچه کوچک متولد سال ۱۴۰۱، محدودیت سنی ندارد.

این هدایا شامل: کارت هدیه یک میلیون تومانی به مادر، تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی، سپرده دو میلیون تومانی برای کودک (اهدای دفترچه حساب به نام فرزند متولد ۱۴۰۱ با سود ۱۸ درصد و قابل برداشت در ۱۸ سالگی و با امکان افزایش موجودی از طرف والدین) است؛ و بسته لبخند مادری حاوی ۴۰ قلم لوازم مورد نیاز نوزادان تا دو سالگی به زوج دانشجوی دارای فرزند متولد ۱۴۰۱ که به لحاظ مالی و مادی بضاعت کمی دارند، تعلق می‌گیرد.

مادران دانشجوی باردار یا دارای فرزند متولد شده از سال ۱۴۰۱ برای دریافت این هدایا باید در سامانه الکترونیکی https://ezdevaj.nahad.ir/ قسمت دردانه ثبت نام کنند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا