اجرای دوره‌های آموزشی کشوری کارآفرینی زیستی در استان البرز

انتشارات موفقیت‌شناسی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز گفت: دوره‌های آموزشی کشوری کارآفرینی زیستی در این استان برای علاقمندان در بستر شبکه شاد در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش البرز؛ لیلا الماسی، دراین گفت و گو افزود: این دوره آموزشی توسط قطب کشوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی مستقر در پژوهش سرای ملاصدرای آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به منظور آشنایی هرچه بیشتردبیران راهنما و دانش‌آموز کشور در زمینه کارآفرینی زیستی از اسفندماه سال گذشته ، برنامه‌ریزی و اجرایی شده است. وی معرفی تجهیزات، مواد و محلول‌های مورد استفاده در آزمایشگاه‌های سلول بنیادی و چالش‌های موجود در این حوزه توسط اساتید مجرب و کارآفرین را از جمله موضوعات آموزشی ذکر کرد.

الماسی ادامه داد: با توجه به وجود بازارهای بزرگ جهانی برای محصولات دانش‌بنیان سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، بی شک توسعه و پیشرفت در این حوزه، دریچه‌ای رو به افق‌های روشن در اقتصاد دانش‌بنیان خواهد بود.

وی یادآورشد: در همین راستا، قطب کشوری با طراحی گرایشی جدید با هدف ترویج فرهنگ کار آفرینی؛ می کوشد دانش‌آموزان مستعد و توانمند را با مهارت‌های اساسی برای شکل دادن پایه‌های یک کسب و کار موفق بر اساس ایده‌های نوآورانه در این حوزه آشنا نماید تا بتواند در آینده‌ای نزدیک، دریچه‌ای به سوی ثروت آفرینی، اشتغال و صادرات از راه علوم نوین را برای کشور بگشاید.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش البرز

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا