مراکز مثبت پنج با هدف حمایت از مادران و کودکان راه‌اندازی خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام مراکز مثبت پنج با هدف حمایت از خانواده‌ها در کشور راه‌اندازی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد از راه‌اندازی مراکز مثبت پنج خبر داد و گفت: این مراکز با هدف حمایت از خانواده و به ویژه مادر و کودک در مراکز استان‌های کشور راه‌اندازی می‌شوند.

حمیدرضا علیان‌زادگان تاکید کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای ماموریت حمایتی خود در حوزه جمعیت و خانواده، با برنامه‌ریزی ویژه قصد دارد با راه‌اندازی مراکز کالا و خدمات مادر و کودک (مثبت پنج) گامی بلند در حمایت از خانواده‌های پرجمعیت و به‌خصوص مادران و کودکان بردارد. 

وی ادامه داد: در این مراکز نیازمندی‌های پزشکی، بهداشتی، مشاوره، سلامت، تغذیه و اقلام مصرفی و خدمات مورد نیاز مادر و کودک با تخفیفات ویژه به جامعه هدف ارائه می‌شود و یا به مراکز طرف قرارداد که این خدمات را با تخفیف ارائه می‌کنند راهنمایی خواهند شد.

علیان‌زادگان خاطرنشان کرد: خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر به عنوان مخاطبان اصلی مراکز مثبت پنج درنظر گرفته شده‌اند و بیشترین تخفیف‌ها برای آن‌ها لحاظ می‌شود، اما همه خانواده‌ها با هر تعداد فرزند می‌توانند از خدمات این مراکز بهره‌مند شوند.

به گفته مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، مراکز مثبت پنج در فاز اول در ۹ مرکز استان راه‌اندازی می‌شوند و سپس در مراکز همه استان‌های کشور افتتاح خواهند شد.

وی افزود: اولین مرکز مثبت پنج در تیرماه سال جاری در یکی از مراکز استان‌های کشور افتتاح می‌شود.

علیان‌زادگان تصریح کرد: با هدف سیاست‌های تشویقی برای فرزندآوری، تلاش شده تا تمام خدمات اساسی مورد نیاز کودکان و مادران در مراکز مثبت پنج و مجموعه‌های طرف قرارداد این مراکز پیش‌بینی و لحاظ شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا