فراخوان ثبت‌نام در رویداد ملی نوآوری در مشارکت‏‏‌های اجتماعی (نما)

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاونت امور جوانان در فراخوان رویداد ملی نوآوری در مشارکت‌های اجتماعی (نما) از گروه‌های سنی ۱۸ تا ۲۵ سال خواست ایده‌های خلاقانه خود را تا نوزدهم خرداد ارسال کنند.

 به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این رویداد در راستای وظایف توسعه مشارکت‌های اجتماعی برگزار می‌شود و فرصتی است تا جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال ایده‌های خلاقانه خود در راستای توسعه مشارکت‌های اجتماعی ارسال کنند.

مهلت ثبت‌نام در این رویداد، تا نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

نما، رویدادی است که تلاش می‌کند برترین ایده‌های جوانان در حوزه مسائل اجتماعی و پاسخ‌های مناسب برای حل آن را با رویکرد افزایش مشارکت اجتماعی شناسایی و معرفی کند.

هدف از برگزاری این رویداد فعالسازی جوانان نوآور در قالب گروه‌های کاری، و سوق دادن آن‌ها به سمت مشارکت اجتماعی و همچنین استفاده از خلاقیت، دانش و توانایی نسل جوان در مواجهه با مسائل اجتماعی جامعه است.

این رویداد سعی دارد بستری فراهم کند تا جوانان بتوانند ایده‌های خود را در خصوص مسائل مختلف اجتماعی، رفع مشکلات موجود و بهبود فرایند‌های اجتماعی مطرح کنند و سپس با بررسی کارشناسی برترین ایده‌ها شناسایی و در اردو‌های توانمندساز منطقه‌ای دعوت شوند.

نما مخصوص جوانان ۱۸ تا ۲۵ ساله‌ای است که در قالب گروه‌های سه تا ۵ نفره و با برخورداری از دغدغه و مسئله مشخص می‌خواهند ایده‌های نوآورانه خود را در راستای توسعه مشارکت‌های اجتماعی به بلوغ و ورطه عمل برسانند.

گروه‌های جوان ۱۸ تا ۲۵ سال چه در قالب سمن یا گروه‌های دوستانه که ایده‌ای نو در حوزه مسائل اجتماعی دارند، می‌توانند از طریق درگاه namaevent.com در رویداد نما ثب‌نام کنند و برای دریافت توضیحات بیشتر در خصوص جزئیات این رویداد با شماره ۰۲۱-۴۴۲۰۱۰۰۸ تماس گرفته و یا در پیام‌رسان‌های اجتماعی ایتا و بله به شماره ۰۹۳۵۴۶۸۳۷۳۴پیام دهند.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از غربالگری در تاریخ ۳۰ خردادماه اعلام خواهد شد.

رویداد نما در قالب سلسله کمپ‌های مسئله تا ایده در پنج پهنه جغرافیایی کشور در استان‌های آذربایجان شرقی، گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب در ماه‌های تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

در این کمپ‌ها، مسیر حل مشکلات اجتماعی به طور تخصصی از گذرگاه مشارکت‌های اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با بهره گیری از روش‌ها و ابزار‌های حوزه خلاقیت و نوآوری و همچنین با تکیه بر اصول نوآوری آموزشی، فرایند یادگیری و خلق نتایج برای مخاطبین به فرایندی جذاب و عملی تبدیل می‌شود و مخاطبان به سوی تولید ایده‌های سرمایه پذیر قابل قبول هدایت می‌شوند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا