مزایده‌های قوه قضائیه در سامانه ستاد الکترونیکی خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی گفت: تا پایان سال بیش از ۷۰ هزار مزایده‌ی قوه قضائیه در سامانه ستاد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام ابراهیمی، رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی گفت: یکی از فرایند‌هایی که در قوه قضائیه به شکل سنتی برگزار می‌شد و مشکلات متعددی برای مراجعین و طرفین پرونده به وجود آورده بود برگزاری سنتی مزایده‌ها بود.

ابراهیمی افزود: روش سنتی برگزاری مزایده موجب اطاله می‌شد و زمان بر بود. علاوه بر این، هزینه گزافی برای دستگاه قضائی به همراه داشت و منابع انسانی را به خود اختصاص می‌داد.

رئیس مرکز تحول قضایی گفت: با وارد شدن همه مزایده‌ها به سامانه ستاد تا پایان سال، بیش از ۷۰ هزار مزایده در دستگاه قضائی به شکل الکترونیک و با دسترسی آسان برای عموم مردم برگزار خواهد شد.

ابراهیمی گفت: این سامانه امکان شرکت در مزایده را به صورت برخط برای عموم مردم فراهم می‌کند که هم عادلانه است، هم سرعت را افزایش می‌دهد و هم فرایند‌های دستگاه قضائی را بهبود می‌دهد.

وی افزود: با وارد شدن مزایده‌ها به سامانه ستاد کسی نمی‌تواند با زد و بند و بهره بردن از اطلاعات خاص و یا دسترسی به محتوای برخی از پرونده‌ها در مزایده‌ها برنده شود. این سامانه به صورت شفاف برای همه مردم در دسترس است.

ابراهیمی درمورد برگزاری آزمایشی مزایده‌ها در سامانه ستاد گفت: از امروز شاهد برگزاری همه مزایده‌ها در استان خراسان جنوبی به شکل آزمایشی برای سایر استان‌ها خواهیم بود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا