محمدقربانی گلشن آباد: دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد می‌توانند تدریس کنند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

 سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان دکتری این دانشگاه می‌توانند به عنوان “دستیار آموزشی” به تدریس در واحدهای دانشگاهی بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا ، محمد قربانی گلشن آباد روز سه شنبه افزود: تمامی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در فراخوان “دستیار آموزشی” شرکت کنند و بعد از مرحله اول که براساس نیازها و ملاحظات واحدهای دانشگاهی انتخاب شدند در یک دوره آموزشی حرفه ای، معرفتی و مهارتی ۴۰ ساعته شرکت کنند و بعد از آن از ترم پاییز ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با هدایت استاد راهنمای مدرسی در رشته تخصصی مربوطه به کارورزی و تدریس مشغول شوند.

وی یادآور شد: بعد از اتمام این دوره ها، گواهی شرکت در دوره “آموزشی و کارورزی دستیاری آموزشی” به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دوره آموزشی و کارورزی دستیاری آموزشی توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و دانشجویان دکتری علاقمند به شرکت در این دوره ها می توانند به دفاتر باشگاه در واحدهای دانشگاهی یا به پایگاه اینترنتی “باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی” به آدرس bpj.iau.ir، مراجعه کنند.

قربانی گلشن آباد ادامه دارد: این دوره صرفا ویژه دانشجویان فعال دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی است و سایر افراد و دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی نمی‌توانند در آن شرکت کنند.

وی تاکید کرد: براساس دستورالعمل مربوطه، دستیاران آموزشی متناسب با میزان تدریس واحدهای درسی از تخفیف و کسر معافیت بخشی از شهریه برخوردار می‌شوند.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: یکی از ظرفیت‌های فاخر و بی بدیل، دانشجویان مقطع دکتری است که لازم است از این ظرفیت بی‌نظیر در اعتلا سرمایه اجتماعی و شبکه‌سازی نخبگانی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنیم.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا