شرط وزارت ارشاد برای مجوز لباس‌ها در نمایشگاه‌های مد و لباس اسلامی ایرانی

انتشارات موفقیت‌شناسی

وزیر فرهنگ و ارشاد، دستور العمل جدید صدور مجوز برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ هفتم خرداد ماه ۱۴۰۲، دستورالعمل جدید صدور مجوز برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی که به تصویب کارگروه ساماندهی مد و لباس رسیده است را جهت ابلاغ به تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های مربوط در ۹ بند و ۹ تبصره به امضا رساند. 

ر اساس این ابلاغیه، همه لباس‌ها و سبک پوشش‌های به نمایش درآمده بایستی دارای شناسه شیما باشند و این شناسه به لباس الصاق شود. همچنین، بایستی لباس‌های مردانه، زنانه یا بچه گانه و نوع کاربرد آن (اجتماع، ورزشی، مجلسی و …) به صورت تفکیک شده مشخص شوند.

لازم به ذکر است این مجوز در هر سال، اغلب دوبار به واجدین شرایط اعطاء می شود و فرایند صدور مجوز فقط از طریق ثبت درخواست الکترونیکی در سامانه پنجره واحد خدمات وفا به آدرس لینک شده امکان پذیر است و حداکثر زمان کل فرایند رسیدگی به درخواست‌های برگزاری نمایشگاه ۵۰ روز است. 

همچنین، انتقال و واگذاری مجوز برگزاری جشنواره یا نمایشگاه به هر نحو اعم از اعطای وکالت یا نمایندگی، اجاره، امانت و …، ممنوع و غیر قابل پذیرش است؛ و برگزار کننده می‌تواند فقط یک‌بار و تا یک هفته قبل از تاریخ اعلامی برگزاری نمایشگاه تغییر مکان و زمان رویداد را با ارائه دلیل از مرجع صدور مجوز درخواست نماید.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا