برای نخستین بار در جهان، امکان ارسال بسته پستی بدون نوشتن آدرس فراهم شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

یک شرکت دانش‌بنیان برای اولین بار در جهان موفق شده با طراحی شناسه پستی برای هر فرد یا شرکت، بدون نوشتن آدرس پستی به صورت سنتی مرسولات را ارسال کند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، نوشتن آدرس بر روی پاکت و مرسولات پستی یکی از روش‌های سنتی برای ارسال محسوب می شود در این روش حریم خصوصی افراد در نظر گرفته نمی شود و آدرس درج شده بر روی مرسولات به راحتی در اختیار دیگران قرار می‌گیرد.

در حال حاضر یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه صنعت پست برای اولین بار در جهان روشی را ارائه داده است که افراد تنها با یک کد شناسه می توانند مرسولات خود را ارسال کنند این شناسه شیوه نوینی از آدرس نویسی است که حریم شخصی افراد چه گیرنده چه فرستنده حفظ می‌شود و هیچ کدام به آدرس یکدیگر دسترسی ندارن.این روش ثبت اختراع شده و در حال استفاده است.

شرکت دانش‌بنیان «صاپست» با ارائه چنین سرویسی این امکان را  فراهم می‌آورد که مکاتبه دو طرفه به صورت رسمی و کاملا الکترونیکی با هزینه کمتر نسبت به روش سنتی بدون حضور در دفاتر پستی و همراه با بارکد پستی به سازمان‌های دولتی و خصوصی و افراد صورت بگیرد

مونا مرادی مدیر امور مشتریان این شرکت دانش‌بنیان گفت: این خدمت جهت جمع آوری مرسولات از درب محل مشتری و توزیع در مقصد یا رهسپاری مرسوله با استفاده از شرکت ملی پست در «سامانه گیت وی» فعال خواهد گردید. بدین معنا که مشتری میتواند مرسولات از لحاظ بسته بندی و وزن و ارزش داخل بسته بررسی کند و  پس از ثبت در سامانه و پرداخت هزینه کد رهگیری را دریافت کند و به نزدیک‌ترین باجه پستی تحویل دهد.

وی با اشاره به اینکه  با استفاده از این روش روزانه ۱۴ تا ۱۶ هزار مرسوله پستی ارسال می شود افزود: این سامانه هوشمند به چند مدل در اختیار کاربر قرار میگیرد پروفایل افراد حقیقی، پروفایل کسب و کار و پروفایل شرکت‌ها که هرکدام از آن‌ها بر مبنای نیاز‌های خود می‌تواند علاوه بر کد شناسه، خدمات ویژه‌ای را جهت پیگیری مرسوله‌ها در یافت کنند که این خدمات شامل آرشیو مرسوله (که به سه روش EXCEL، CS و PDF) و استفاده از پنل ارسال پیامک و.. می‌باشد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا