همکاری با بازاریاب به‌صورت غیرحضوری

ضوابط طرح‌های لباس ارسالی به رویداد «دیدار» اعلام شد

ضوابط طرح‌های ارسالی رویداد دیدار توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، ضوابط طرح‌های ارسالی رویداد دیدار که توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور مشخص شده است، شامل نوآوری در طرح با موضوع محرم و اربعین، توجه به سلیقه و ذائقه بازار، قابلیت تولید انبوه با قیمت رقابتی بازار، مطابق با فرهنگ عمومی و رعایت حدود شرعی اسلامی و امتیاز ویژه برای استفاده از پارچه و خرج کارهای داخلی است.

نمایشگاه ملی «ایران تن» با رویکرد کالکشن سازی (مجموعه‌هایی که به واسطه رنگ، جنسیت لباس و پارچه، طرح چاپ مشابه، طراحی و ایده در برش‌ها و حجم لباس با یکدیگر در ارتباط هستند، به مناسبت ایام محرم و اربعین برگزار می‌شود.

این رویداد تحت عنوان نمایشگاه «دیدار» توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و بنیاد ملی مد و لباس ایرانی اسلامی از سوم تا پنجم تیرماه در هتل همای تهران برگزار می‌شود.

برای متقاضیان هیچ محدودیتی در ارسال اثر نمونه سازی شده وجود ندارد و شرکت در این رویداد کاملاً رایگان است.

از مزایای ویژه شرکت در این رویداد (نمایشگاه) می‌توان به مواردی همچون عکاسی از محصول و ورود به مجله کالکشن محرم و اربعین وبرندهای برتر ایرانی، فرصتی مناسب جهت برندسازی و آشنایی مخاطبین با برند مورد نظر، معرفی خدمات تولید جهت صنعتی سازی محصول و کاهش بهای تمام شده تولید، کسب نشان مالکیت شیما برای طرح‌های برتر اشاره کرد.

علاقه مندان می‌توانند حداکثر تا ۲۵ خرداد ماه کالکشن نمونه دوزی شده (با موضوعیت محرم و اربعین) خود را به دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به نشانی تهران. چهارراه کالج. خیابان حافظ. کوچه هلال احمر. پلاک ۶ ارسال کنند و یا از طریق سایت ایران تن ثبت نام خود را انجام دهند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا