مدال روابط عمومی کشور به حسین عمیدی اعطا شد

مدال روابط عمومی ایران معتبرترین و بالاترین نشان این حوزه، به حسن عمیدی به عنوان اثرگذارترین مدیر روابط عمومی کشور برای تلاش سازنده و بیش از دو دهه فعالیت اثرگذار اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، نخستین کنفرانس ملی مدیران روابط عمومی و بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران روز چهارشنبه – ۲۴ خرداد ۱۴۰۲- در سالن وفا غفاریان سازمان مدیریت صنعتی با حضور جمعی از استادان و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی کشور برگزار شد.

در این مراسم مدال روابط عمومی ایران معتبرترین و بالاترین این حوزه به حسن عمیدی به عنوان اثرگذارترین مدیر روابط عمومی کشور برای تلاش سازنده و بیش از دو دهه فعالیت اثرگذار اهدا شد.

نشان روابط عمومی پیش از این، طی سه دوره به حسن ربیعی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه در سال ۱۳۹۲، سید هادی میرباقری مدیرکل روابط عمومی گروه پترو پارس در سال ۱۳۹۴ و مرحوم رضا طاهری رئیس روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب در سال ۱۳۹۶ اعطا شده بود و امروز حسن عمیدی مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران چهارمین مدال روابط عمومی را دریافت کرد.

حسن عمیدی متولد سال ۱۳۵۷ تهران و دارای مدرک دکتری علوم ارتباطات اجتماعی است و مدرس رشته روابط عمومی در دانشگاه است و بیش از دو دهه فعالیت در عرصه روابط عمومی حوزه‌های فرهنگی و هنری، ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت فعالیت دارد.

وی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، معاون مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین رییس موزه ارتباطات کشور را در سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ در کارنامه کاری خود دارد و هم اکنون مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نو سازی صنایع ایران (ایدرو) است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا