درباره ثبت ایده‌های فناورانه دختران نوجوان تهرانی در رویداد «تهران دخت»

رویداد ایده‌پردازی تهران دخت به منظور کنشگری دختران نوجوان در حل مسائل شهری اول تیرماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، تهران‌دخت بستری برای ایده‌پردازی درباره کنشگری فعال و مؤثر دختران نوجوان تهرانی در حل مسائل شهری است. این سکو به عنوان یک فناوری اجتماعی و بستری برای هم‌افزایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های فعال مردمی و گروه‌های فعال در حوزه نوجوانان برای ارائه متمرکز راه‌حل برای کنشگری فعال و مؤثر دختران نوجوان در حل مسائل شهری است.

این رویداد همچنین فرصتی برای شبکه‌سازی، آشنایی، تجربه‌نگاری، آموزش و ارائه راه‌حل‌های خلاقانه با هدف کمک به حل کنشگری فعال و مؤثر دختران نوجوان است. 

از جمله اهداف اصلی این رویداد، می‌توان به «ایجاد فهم مشترک از مسئله کنشگری فعال و مؤثر دختران نوجوان تهرانی»، «تمرکز برای ارائه راه‌حل‌های خلاقانه اجتماعی»، «آموزش فعالان اجتماعی»، «تجربه‌نگاری» و «ارائه دستاوردهای فعالان اجتماعی» اشاره کرد.

همچنین از دیگر محورهای برگزاری رویداد تهران دخت؛ «جمع‌سپاری مسئله کنشگری فعال و مؤثر دختران نوجوان تهرانی»، «استفاده حداکثری از خرد جمعی»، «ایجاد بانک ایده معتبر برای بهره‌برداری در سطح منطقه‌ای یا ملی» و «شبکه‌سازی و هم‌افزایی میان فعالان اجتماعی» است.

این رویداد ویژه فعالان حوزه نوجوان است که می‌توانند ایده‌های خود را در این رویداد فناورمحور ثبت کنند. سپس ایده‌ها پس از ارزیابی اولیه برای ارائه کوتاه و در صورت برگزیده شدن جهت حضور در رویداد پایانی مورد دعوت قرار خواهند گرفت.

تیم‌های ایده‌پرداز برتر و برگزیده در رویداد پایانی مورد تقدیر ویژه و حمایت جهت اجرای ایده خود قرار خواهند گرفت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند ایده‌های خود را با محورهای ایده پردازی دختران نوجوان و کار داوطلبانه در سه حوزه کارآفرینی، حفظ محیط زیست شهری و ارتقای کیفیت زندگی در محلات از طریق این لینک https://evnd.co/24Z8v  به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، این رویداد به همت اداره کل زنان و خانواده شهرداری تهران، مؤسسه فرهنگی و هنری تبیان نور، خانه خلاق و نوآوری تبیان و مشارکت نهادهای حامی برگزار می شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا