تولید چت بات هوش مصنوعیِ مشاور مالیاتی در پارک فناوری پردیس

انتشارات موفقیت‌شناسی

 یک مجموعه فناور در مرکز رشد پارک فناوری پردیس توانسته است مجموعه نرم افزار حسابداری آنلاین، هوش تجاری (BI) و چت بات هوش مصنوعی مشاور مالیاتی را طراحی کند تا عملیات مالی و مالیاتی کسب و کارها تسهیل شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، نرم افزارهای حسابداری کسب و کارها را در خصوص شناسایی، ثبت، گزارشگری اطلاعات مالی شامل درآمدها، هزینه‌ها، دریافت‌ها و پرداخت‌ها یاری کرده و به آنها در تصمیم گیری های عملیاتی و پایش عملیات کسب و کار کمک می کند. هسته فناور «ایزی حساب» از شرکت‌های مرکز رشد پارک فناوری پردیس توانسته است با استفاده از هوش مصنوعی و هوش تجاری، نرم افزاری پیشرو در حوزه حسابداری تولید کند.

سهیل ترکاشوند مدیرعامل این مجموعه با اشاره به حضور در مجموعه کوآپ در پارک فناوری پردیس گفت: کارمان را در حوزه مالی و نرم افزارهای حسابداری از کوآپ به عنوان یک فضای کار اشتراکی در پارک فناوری پردیس آغاز کردیم. با مشورت هایی که در کوآپ گرفتیم، دو حوزه هوش مصنوعی و هوش تجاری هم به فعالیت خود اضافه کردیم تا در نهایت مجموعه نرم افزار حسابداری، هوش تجاری و چت بات مشاور مالیاتی نرم افزار تحت شبکه و اینترنت حسابداری، تهیه شد.

وی افزود: جامعه هدف این مجموعه نرم افزاری، اصناف و مجموعه‌های خرد هستند که با چالش‌های مالی و مالیاتی روبرو هستند و با استفاده از آن می توانند ثبت عملیات مالی در نرم افزار حسابداری و دریافت خدمات مالیاتی و مالی را به صورت همزمان داشته باشند.

ترکاشوند ادامه داد: نقطه تمایز این نرم افزار با سایر نرم افزارهای حسابداری استفاده از هوش مصنوعی و هوش تجاری در انجام خدمات مالیاتی و مالی است؛ به این نحو که با طراحی یک چت بات (chatbot) مالی و مالیاتی، پشتیبانی‌های لازم صورت می گیرد.

مدیرعامل هسته فناور ایزی حساب در خصوص مشکلات استفاده از هوش مصنوعی در نرم افزار حسابداری گفت: مشکلات مربوط به تحریم‌ها و اختلالات اینترنت از یکسو و تأمین هزینه‌های سرور نرم افزار «کلود» حسابداری از سویی دیگر در مسیر فعالیت ما وجود دارد که برای رفع آنها نیازمند حمایت‌های لازم هستیم.

وی حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ را اتفاقی مبارک خواند و افزود: در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ با ارائه محصول خود توانستیم با چند مجموعه بزرگ مالی و بانک‌ها توافقاتی را داشته باشیم که در حال پیگیری این توافق‌ها برای رسیدن به نتیجه و تأمین سرمایه برای مجموعه خود هستیم.

ترکاشوند در خصوص نرم افزار هوش تجاری (BI) و چت بات هوش مصنوعی مشاور مالیاتی نیز گفت: استفاده از هوش تجاری و چت بات هوش مصنوعی مشاور مالیاتی در واقع مانند آن است که یک مدیر خبره مالی و مالیاتی در واحد تجاری مستقر شده و به آنها در خصوص پایش عملیات کسب و کار و خدمات مالیاتی، یاری می رساند. البته این نرم افزار در حال رشد و ارتقا است و بخش های مختلف دیگر مالی و مالیاتی به آن اضافه خواهد شد.

وی افزود: در گذشته تجربه یک استارت‌آپ موفق و یک استارتاپ غیرموفق را داشتیم و اکنون با استفاده از تجربیات گذشته، از پنج سال پیش تولید نرم افزار حسابداری را در دستور کار داشتیم که منجر به بهره برداری از این محصول شد.

ترکاشوند از فعالیت بیش از ۳۰۰ کاربر در این نرم افزار خبر داد و ادامه داد: مجموعه نرم افزار حسابداری ما به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند برای هر صنف، شخصی‌سازی شود و نرم افزار مخصوص هر صنف در اختیار آنها قرار گیرد.

وی گفت: به دلیل استفاده از چت هوش مصنوعی، پشتیبانی این نرم افزار به صورت برخط صورت می‌شود. این کار، هزینه‌های پشتیبانی را کاهش داده است که یکی دیگر از مزیت‌های رقابتی این نرم افزار است. همچنین در استفاده از این نرم افزار قدم به قدم آموزش تصویری وجود دارد و کاربران می توانند بدون آموزش‌های حضوری از این سامانه استفاده کنند.

ترکاشوند از همکاری سه متخصص برنامه‌نویسی به صورت غیرمستقیم و سه متخصص به صورت مستقیم با هسته فناور ایزی حساب خبر داد و افزود: تلاش داریم طی چند ماه آینده معرفی این محصول صورت پذیرد تا این نرم افزار بتواند علاوه بر حل مشکلات مالی و مالیاتی مجموعه‌های کوچک اقتصادی، در امور مالیاتی هم مشکلات این مجموعه‌ها را مرتفع سازد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا