سامانه ازدواج دانشگاهیان «همرسان» در دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد

در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) سامانه ازدواج دانشگاهیان «همرسان» در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین  محمد شریفانی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی،  عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده و جواد محمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران حضور داشتند.

دکتر طهرانچی در این مراسم با تبریک سالروز حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: هنر دین اسلام این است که در آن فقط رهبانیت وجود ندارد، بلکه در این دین زندگی نیز وجود دارد. اگر غرب علم و دین را در مقابل هم قرار داده است، اما در دین اسلام علم هم قرار دارد. 

وی با بیان اینکه یکی از بحث های جدی در عالم خلقت و در عالم حیات، بحث تکثر نسل است، اظهار کرد: هیچ موجودی غیر از انسان خودش را مقطوع النسل (به معنای عدم ازدواج) نمی کند، چون انسان موجودی است که می تواند انتخاب کند و در انتخابش گاهی براساس اطلاعات اشتباه به مقطوع النسلی برسد. این موضوع بسیار حائز اهمیت است و در قرآن کریم نیز به این موضوع اشاره شده است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا